zaterdag 14 januari 2012

Den oorlog van de 2 Stefkes.

In mijn vorige blog merkte ik op om er over op te houden.Maar gezien het over de oorlog tussen goed en kwaad in het universum gaat .Mag ik mijn taak niet ontvluchten.

De 2 Stefkes zo noemde men ons tijdens onze vriendschaps periode.Maar ik had een zending van de 7 geesten van God en hij wou altijd winnen.Zo erg zelfs dat toen we op de Leuvense kermis met een eenarmige bandiet aan het spelen waren en hij zich liet gaan toen ik de jackpot haalde.Ik zie het probleem niet waanneer een vriend een prijs zou winnen ,altijd zou ik gelukkig zijn in de plaats van die vriend.Empathie van het goede noemt zoiets dan denk ik.
Maar voor hem is de oorlog tussen goeden kwaad een spel dat hij gaat winnen.Ik ben dus 1.70m en hij en zijn vrouw beweren dat hij 1.71m is en dus groter dan mij.
Maar volgens mij zijn , zijn dagen nu wel geteld en ik denk dus niet dat onze Lieven Heer gaat verliezen.
Dat niemand de Anti-Christ eerder heeft ontmaskert altijd speelde hij in de jeugdploegen met het nummer 6 dit was toen zelfs heilig voor hem.Ik speelde tot ongeveer mijn 15 jaar met het nummer 12.

En tog hoop ik nog dat de anti-Christ zig gaat bekeren en de grote vermogens gaat besteden voor sociale doeleinden.In plaats van zwaar A-sociaal gedrag te aanbidden.

Op het goede in de wereld ga ik mijn kerken en godsdiensten verder uitbouwen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten