vrijdag 30 december 2011

Bij Colruyt hebben ze hun hart wel op de juiste plaats.

Deze morgen nog de laatste nieuwjaars inkopen gedaan bij Colruyt.Ik ga mijn verhaal niet doen,want anders gaan weer mensen zeggen dat ik spoken zie.

Maar volgens mij gingen de medewerkers met elkaar en met de klanten wel heel vriendelijk om.

Het laatste jaar denk ik dat ik de 3 Leuvense vestigingen van Colruyt wel bezocht heb,ook nog 2 Colruyts die dicht bij Leuven liggen heb ik ook bezocht maar de Colruyt van Sterrebeek ligt alweer wat verder af.
Maar ik winkel dus wel graag bij Colruyt,en misschien als ik een paar mensen aanspreek die mij willen helpen.Kunnen we misschien tog een tombola organiseren,want daarmee wou Colruyt mij wel  steunen.Ik verwittig die van de Colruyt almaar dat kan wel een heel grote tombola worden.
Maar in Delhaize,Carrefour,Aldi,Lidl en Spar ga ik ook graag winkelen.
En Westvleteren is ook een goed bier maar de andere Trappisten en Abdijbieren ook.

Dus ik sluit 2011 af met een vrij goed gemoed en hoop dat in 2012 de wereld niet zal vergaan,want eigenlijk heb ik het nog niet zo slecht.

Veele vriendelijke groeten.En de beste wensen voor 2012 voor heel moeder aarde en voor de kosmo ook.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten