maandag 19 december 2011

Wat een goede famillie en vrienden heb ik tog ?

Vandaag kreeg mijn moeder een telefoon van haar schoonzuster.Ze vertelde entousiast over haar kleinkind,Debbie die hooge topen scheert in het Badminton.A-Ranking en als ik de punten goed kan volgen 2de beste van Belgiƫ.Gelukkig met deze stand zijn we even Debbie gaan zoeken op het internet.Op het internet vinden we dan dat voor Debbie ,badminton een religie is.
Wat een famillie en vrienden heb ik dan tog denk ik.Een neef heeft met de Airbus van het leger gevlogen en ander neef leid speciale agenten van de CIA op,of tog aanverwanten,een ander neef werkt te Euro-Disney nog een ander nicht haar kindje speelt bij de jeugd van Lierse,Debbie haar vader leide de twee personen Kris en Yves (uit man bijt hond)op tot bijna volwaardige brandweermanen,als we naar de vrienden gaan Geert was Europees kampioen schorttrack deed aan de olympische spelen van Albertville mee ging vooraan en droeg zelfs de Belgische vlag.Nico mijn vroegere haarkapper was verschillende keren beste Belgische haarkapper en dan Regis was wereldkampioen Kick Boxen bij de jeugd.Maar natuurlijk vind ik al mijn neven en nichten super en mijn vrienden ook.Wat ben ik tog gelukkig op deze momenten.Want in toeval geloven ze op deze blog niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten