zaterdag 17 december 2011

De medische wereld wil niet dat mijn discussie in de media word gehouden!!

Op de site van Skepp heb ik over dit onderwerp al eens gepost maar nu ga ik verder.

Op de website van Janssen Farmaceutica staat dat iemand die aan schizofrenie lijd onmogelijk God of Maria kan zijn.Nu heb ik een psychiatrisch verslag waarin vermeld staat dat ik aan een psychotische overtuiging lijd die te kaderen is in een schizofreen proces.Ik heb nog nooit beweerd God te zijn,wat ik wel beweer is dat tijdens BDE de 7 letterlijke geesten van God mij naar de aarde gestuurt hebben met een boodschap en dat ik mij als Stefan een afspiegeling van Jezus voel.
Volgens de medische wereld zijn hier de bewijzen van ook het psychologisch profiel van de heilige famillie in ruim verband past hier volledig in deze puzzel.Ik heb dan ook aan Janssen Farmaceutic via hun afgevaardigde gevraagd ,hun website aan te passen.De afgevaardigde vertelde mij via mail dat deze aanpassing enkel mogelijk was na overleg met mijn behandelend geneesheer en de overheid.De overheid word vertegenwoordigd door een minister van de CD&V.Na een contact met mijn behandelend geneesheer leek dit niet zo gemakkelijk te beslissen te zijn.Ook had ik de opmerking van een arts gekregen dat ze het niet willen dat mijn missie in de media komt.Dit stelt me qua privacy eigenlijk niet teleur.Maar ik vind het voor de mensen van de Godsdienst wel erg gemakkelijk zo.En het machtsmisbruik word niet aangekaart.Tog heb ik besloten Kerstmis in onze famillie te vieren.En zo meetedoen aan het feest van de vrede.Mvg.Pretige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar voor heel de wereld.Alleluia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten