donderdag 29 januari 2009

België negatief in de kijker.

België viel deze week,zeer negatief in de kijker van het wereldbeeld.
Terecht,opnieuw vallen er talrijke onschuldige slachtoffers waaronder,veele peuters.Iedereen weet weer van niets.Tog is het opnieuw België.
Moet ik via deze blog dan ook nog maar eens vermelden,dat ik wiegedood gehad heb en dus van op mijn 2jaar als leugenaar door het leven moet.Onmenselijk!!Dat is de Belgische maatschappij,geen enkel respect voor de medeburger.
Dat iemand de symptomen van wiegedood gehad heeft en dit overleefde is voor de onmenselijke Belgische maatschappij immers onmogelijk.
De medische wereld spreekt dit echter tegen.De bewijzen dat ik met het bovennatuurlijke verbonden ben van bij mijn geboorte zijn er.Bewijzen tussen aanhalingstekens.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten