zaterdag 3 januari 2009

Nieuwe regering.

Gezien mijn sociale situatie,op de ziekekas, lijkt het me evident ook over politiek een mening te hebben,waar ik dan ook maar voor moet uitkomen.

Eerst wil ik nog een beetje kritiek geven op de verdwenen regering Leterme.

Misschien herrinnert iemand nog,dat iedereen naar Yves een mail mocht sturen ivm met het zinloze geweld in de samenleving.
Yves Leterme organiseerde een voormiddags bijeenkomst in Brussel,in een school,waar men eens open kon discusiëren over deze toestand in België.
Ook ik stuurde een mail,gezien er in mijn onmiddelijke omgeving ook ruzies waren geweest met doden tot gevolg.Paul Jambers had er zelfs aan één van deze ruzies een programma gewijd.
Volgens mij speelde het bovennatuurlijke wel degelijk een rol bij deze personen die buiten hun zinnen gingen.
In mijn mail+bijlage 30 paginas informeerende lectuur legde ik mijn standpunt aan Yves uit.
Yves stuurde aan iedereen een mail terug,ik kreeg als antwoord dat een partij genoot van Yves mijn probleem zou aanpakken.
Helaas is er nooit een contact geweest,tussen mij en deze partijgenoot,ondanks ik deze partijgenoot er aan herrinnerde dat Yves me dit belooft had.
Dus Yves,onwaarheden vertellen tegenover Onze Lieven Heer is echt niet slim.
In de discussie te Brussel had men het ook over een verplichte burgerdienst van schoolverlatenden van een jaar.Dit als vervanging van de reeds afgevoerde legerdienst.
Wel allereerst heb ik mijn legerdienst niet moeten doen,vrijgesteld om medische redenen.Dus tevens heb ik het moeilijk met een verplichte burgerdienst.Wie gaat dat organiseren.Bij Christelijke verenigingen waar onze Lieven Heer niet welkom is ,zou ik al niet op mijn plaats zijn.Bij vrijzinnige groeperingen nog minder.Dus bij deze burgerdiensten is er voor God tog geen plaats.Ik ben er van overtuigd dat veele mensen mijn mening deelen.

De nieuwe regering:

In deze nieuwe regering heb ik echt geen goed oog.Eerst en vooral doet men gewoon voort met enkele nieuwe personen.
Maar God als de groote Hoer nemen waarvan de CD&V ers dan tot hun groot jolijt de pooiers van zijn is niet netjes.Gemandateerde CD&Vers worden royaal beloond voor hun diensten zeker tegenover iemand die een minimum inkomen van de invaliditeit (+/-800 euro)krijgt,juist omdat hij van de geest van God komt.
Natuurlijk is het bij open Vld nog erger,daar bestaat Stefan De Bruyne zelfs niet,ondanks dat ik een wettig Belgisch paspoort heb.
Kortom bij deze regering is er weeralom geen plaats voor het bovennatuurlijke waarvan ze zeker de vruchten gaan plukken.

Groeten van de kosmo!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten