zaterdag 10 januari 2009

Religieuzen

Waarom werd,of word ik geen officieële religieus?

Ten eerste heeft het idee bij mij wel opgekomen om eventueel bij een religieuze orde ofzo in te treden.
Toen ik echter dit idee aan de psychiater melde,snaauwde deze mij toe:"om de geestelijke ontwikkeling!"
Vandaag met alle negatieve verwikkelingen rond religieuzen.Is het natuurlijk fijn niet tot dat circus te behoren.
Ook wil ik op deze blog melden dat ik met mijn psychologisch probleem bij heel wat pastoors en zelfs de pastorale mail geweest ben.Echter niemand heeft mij concreet geholpen.Bij de pastorale mail,heeft men zelfs de laatste 5 jaar geen enkele mail meer beantwoord.
Zoals reeds vroeger in de bijbel stond,offeren religieuzen enkel voor hun eigen voordeel,maar mannen van God zijn het zeker niet.Of met andere woorden onze Lieven Heer is in het midden van religieuzen niet welkom en ongewenst!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten