zaterdag 7 februari 2009

Bisschop ontkent Holocaust.

Een bisschop van de RKK ontkent de holocaust.Dit is historisch niet correct,ook is het dus geen voorbeeld naar het zoeken van de waarheid naar God.
Mogen we iets meer verwachten van deze Kerk waarvan de leider beweerd de vervanger van God op aarde te zijn.
Ook dit is wetenschappelijk niet correct.De vraag is dan natuurlijk,hoe kunnen we deze fantast een halt toeroepen.
Ik heb er allesins de middelen niet voor.Hoewel ik het natuurlijk wel probeer.

Tevens wil ik dan ook mijn beklag doen bij de Belgische en wereldbevolking over het op volgen van mijn blog.Na meer dan één maand actief te zijn heeft er nog niemand een bericht gepost.
Ook financiëel om de honger in de wereld een halt toe te roepen ben ik niet verder geraakt dan 0,00 euro.Hoe komt dit?Zijn er geen hongeren in de wereld of mag onze Lieven Heer weer voor de zoveelste keer niet meedoen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten