woensdag 4 juli 2018

Brazilië--België met God aan onze zijde.

Ik vind het super leuk dat België morgen speelt tegen Brazilië in de 1/4 finale van het WK in Rusland.De match tegen Japan was heel spannend.Ik wil dus op mijn blog het sportieve van Adnan Januzaj beklemtonen om te scoren tegen Engeland het was een mooie goal.God heeft mij naar de wereld en de mensen gestuurt met een missie ik moet komen vertellen dat het hogere de mensheid in het oog houd vanuit de hemel.In mijn missie ben ik dus geslaagt de bevoegde diensten erkennen mijn zending voor de medische wereld is dus het bestaan van iets hogers geen geloof meer maar medische wetenschap de psychiaters die mij onderzocht hebben zeggen dat ze dus de psychologische bewijzen van mijn samenzijn met het hogere kunnen bevestigen.Welke voor deze medische wetenschappers de bewijzen zijn wil men mij niet vertellen gezien psychologische bewijzen nog altijd niet 100% sluitend zijn.Maar dus 99,9%.Dus ik hou van mijn redder van mijn leven hoop dat Brazilië --België een sportieve match zal zijn maar dat het geluk aan de kant van België zal staan daar bid ik voor.Januzaj is sportief geweest met België en het zou mij verbazen dat dit sportieve niet beloond zou worden.Het zou tegen het rechtvaardigheids gevoel vechten.Natuurlijk moet de match gespeelt worden en ik hoop op een mooie wedstrijd.Brazilïe mag natuurlijk niet benadeeld worden maar zij zijn dus al 5maal wk geweest.Het zou voor mijn 50ste verjaardag het mooiste geschenk zijn want gans België staat achter onze duivels.Als België WK word verander ik de naam duivels in Engelen gans België zal gelukkig zijn met koning voetbal.Dus al een dikke proficiaat voor de 23spelers+coach en voor Naingolaan Radja vergeten we niet.Radja is ook een dikke goede speler.Er is dus echt veel aan deze spelers waar ik mij aan optrek.Ik vind het een kleurrijke groep waar ik trots op ben.Ik bid en hoop op een goede afloop.Voor ons vaderland het "Heilig" land der vaderen en moeders dochters en zoonen amin amen alleluiah.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten