dinsdag 17 juli 2018

On te prends pour une put.

On te prends pour une put.Dit zijn de woorden die de Marokaanse poetshulp van Belgavia mij telefonisch overmaakte meer dan 20jaar geleden.Sindsdien is er weinig veranderd men neemt onze Lieve Heer nog steeds voor het mannetje van plezier en dit feit en gevoel bij mij zal pas overgaan als de pastoor op een normale manier kan omgaan met mij.Normaal omgaan is dus broederlijk delen op een rechtvaardige manier en mij als mens ook aanvaarden als zendeling van God,Allah,Vishnu,Jaweh of hoe je het hogere en schepper van deze wereld ook wil benoemen.Nog een cijfer waar ik dus van achteroverval maar ik heb het opgezocht en een goed rekenmachine gebruikt.De duitse RKK heeft naar een heel voorzichtige schatting een vermogen van minimum 270miljard in de RKK in duistland zijn 13856 priesters actief.Waanneer men deze bedragen dus deelt komt men op 19miljoen euro per priester.Volgens de duitse Bisschop voorzitter dient dit geld om pastorale werken mee te doen.20jaar geleden kwam er in de parochie Herent een parochieassistent en deze kwam direct klagen dat hij maar 48000frank verdiende hij vroeg prompt een speciale omhaling extra voor de parochiale werking.Vandaag 20jaar later krijgt onze Lieve Heer een uitkering van 1040euro en moet daar dus nog andere mensen mee blij maken.Ze pakken onze Lieve Heer dus voor een hoer en ik zou heel graag willen oproepen via mijn blog hier onmiddellijk mee te stoppen.Bij wie ik hierover een opmerking kan maken lijkt me een raadsel ik ben overal geweest.Een fylozofiese stelling is dat je andere mensen niet zo behandeld zoals jezelf niet graag wil dat ze jou behandelen.Dus Hans Anders nen deftige correcte bril alstublief en de ziekekas gaat dieje betalen of de Bisschop van Rome amin amen alleluiah.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten