maandag 9 juli 2018

Frankrijk--België met God en het logische aan onze zijde.

De match van België tegen Brazilië op het WK was volgens onze Nico het tomorrowland van de voetbal.Morgen 10juli is het de halve finale tegen Frankrijk.Heel België gaat suporteren maar dus onze nationale voetbalploeg zal zig sportief van zijn beste kant laten zien.Volgens de logica van Onze Lieve Heer is het zaterdag 14juli de nationale feestdag van Frankrijk en zou ik het dus maar normaal vinden dat Frankrijk de kleine finale voor derde en vierde plaats op hun feestdag spelen.Zo kan België de finale spelen op 15juli en is iedereen weer gelukkig.Ik bid voor de wereld en hoop dat de voetballers veele goede doelen zullen steunen.Ook hoop ik dat de duizenden miljardairs in de wereld hun rode hart laten zien en dus vrijwillig delen met zieken armen enzo.Volg het VB van Bill Gates en ik hoop dus ook dat de kerken van God die miljardair zijn ook dus naar Bill Gates voorbeeld volgen en duizenden mensen tewerk stellen om de minderen bij te staan.Overigens zijn de minderen de mensen waar God het meest van oud de kleine mens die groot kan worden.amin amen alleluiah   voor de mensen die God te serieus nemen en niet meer leven maar opnieuw slaaf worden vanzichzelf voor mij is het leven geen spel maar voetbal wel en vandat spelletje hou ik heel veel.Voor morgen veele goals aub.Ik heb gelezen dat krefel de aangekochte tv terugbetaald als België meer dan 15keer scoort.Maar ik heb dus ook al gelezen dat ze zig daartegen verzekerd hebben dus hip hip hoera voor de verzekering die de kosten gaat dekken.Groeten van de kosmo en van iedereen en alles.Amin amen alleluiah.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten