woensdag 25 juli 2018

Moet onze Lieve Heer het weer allemaal alleen doen?

Moet onze Lieve Heer het weer allemaal alleen doen? Het antwoord is nee,maar de tegenstand die een oprecht persoon van het gevoel krijgt om voor een betere wereld te vechten is genant.Ten eerste heb ik 15jaar hard gewerkt in het normale economische arbeidscircuit.Hier is mijn ervaring dat van mijn meer dan 20 werkgevers geen enkele eerlijk en integer aan handel deed.Mijn ervaring is dus ook dat nog steeds België het waarschijnlijkste corrupste land van West-Europa is en dit is dus niet om fier op te zijn.Gezien de overheid hier zeker van bewust is was volgens mij de conclusie dat onze Lieve Heer aan liefdadigheid zou mogen doen al een feit.Dus 0 op 10 voor de VDAB , RVA en ACV ook de medische wereld gaat hier niet vrijuit men heeft mij opzettelijk getraumatiseerd ,waardoor ik niet meer normaal kan functioneren.Maar dus de personen die mij misbruikt hebben als ze denken dat ik dank u wel ga zeggen.Kennen ze God,Allah,Vishnu ,Jaweh een dienaar van de schepper van deze wereld buigt niet voor de duivel.Ik weet uit de media dat Mr Mariott 10% van zijn inkomsten aan onze Lieve Heer geeft als in België de mensen van Godsdienst 10% aan onze Lieve Heer zouden geven zou ik zeker met een fijn gevoel aan liefdadigheid kunnen doen.De realiteit is natuurlijk als er in België iemand van de Godsdienst een 0.5% aan onze Lieve Heer zou geven dat een consultatie van de geneesheer zig opdringt voor het aantal maagzweren hij gaat krijgen.Dus voor de christelijke organisaties van België voor de anti-Christ hebben jullie goed gezorgt maar voor onze Lieve Heer niet.Dus wat je op de media te zien krijgt is een beschaamende vertoning.Dus 0 op 10 voor de pastoors die bij de beursduivel hun geld gaan beleggen.Godsdienst dient om als tegengewicht van dit corrupte circus te vechten en dat weet een kind van 6 a 7 jaar.Ik hou erover op maar voel mij niet goed maar dus in Wilsele heeft God,Allah,Vishnu,Jaweh het deze nacht een kwartier goed laten doorregenen dank u wel God weg met de duivel tijd om zijn leven te beteren.Van God houden is geen keuze voor een normaal mens voor het symbool van het goede kiezen is een normale natuurlijke reflex.Amin amen alleluiah.Voor mensen die lijden de verlossing is nabij.God,Allah is er altijd geweest we geloven in de predestinatie van het goede er komen mooie dagen amin amen alleluiah.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten