maandag 31 oktober 2016

Dank u wel aan alle mensen die mijn blog bezoeken.

Om de 14 dagen komt ons iemand (Margaritha) helpen bij het poetsen van het huis.Deze vriendelijke vrouw komt uit Polen en dus iedere keer dat deze vrouw komt bezoeken meer dan 100 personen uit Polen mijn blog hier ben ik dus heel blij en gelukkig over.Maar ik ben dus blij en gelukkig met alle mensen die mijn blog bezoeken .Ongeveer 7 jaar geleden maakten een echte grappenmaker dat ik weinig publiek heb voor mijn probleem.Vandaag op het forum van Skepp is mijn item het drukst bezochte onderwerp met meer dan 74000 views bij de onderwerpen Godsdienst/Religie ik vind dus van mezelf dat ik wel niet echt meer marginaal bezig ben.Mijn postst zijn naar waarheid . Tog mensen die muggen ziften kunnen mij soms eens op een woord betrapen dat niet strokt met de werkelijkheid.Maar wie onze Lieve Heer een leugenaar noemt staat nog veel verder van de waarheid dan mij.Ik ben uitmuntend en probeer mijn leven oprecht en naar waarheid in te vullen dat daar eens iets tussen komt wat niet 100% correct is is om mensen te steunen in hun moeilijke leven.Toen Modest onze camionette gekocht heeft moest ik zijn paspoort niet weten ik geloofde het zigeunertje op zijn woord en ben blij hiervoor.Modest wist onmiddellijk dat ik onze Lieve Heer was en dat heeft mij geholpen in mijn leven.Maar dus voor iedereen uitgaan vanuit het goede van de mensen maar ook niet naif zijn want ik ben een persoon met een beschermt statuut.Maar voor alle broeders en zusters in de wereld respecteer elkaar en probeer goed te doen amen,amin.Iedereen bedankt die mij helpt waar ook ter wereld. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten