zondag 16 oktober 2016

Veel geluk Dominique Temmerman met jou kinderwens na de chemo.

Gisteren stond het verhaal van Dominique in de krant.De jonge vrouw van 24 heeft een grote kinderwens maar dient een chemo kuur te ondergaan waardoor ze onvruchtbaar word.De noodoplossing is eicellen invriezen voor de chemo wat 4000 euro kost geld wat Dominique als alleenstaande vrouw niet heeft.Vandaag heeft de jonge vrouw via qroudfounding al meer dan 6000 euro opgehaald en heeft ze op 1 dag haar doel bereikt.Echt waar ik liep gisteren gans de dag met de gedachte in mijn hoofd had ik op 11 okt de euromillions gewonnen betaalde ik Dominique dit bedrag in 1 keer.Ik heb ook een kinderwens maar weet dat dit via mijn handicap niet mogelijk is tog geluk van een jonge vrouw gun ik 200%  ik dank dus ook alle mensen die dit bedrag bijeen gespaart hebben.Een volgende keer waanneer nog zoeen situatie zig voordoet en er staat een rek nr bij ga ik proberen ook mijn steentje bijte dragen.Maar er zijn zoveel goede doelen.Ik en mijn moeder spenderen ongeveer meer dan 700 euro aan goede doelen ondanks ons inkomen maar samen 18000 euro is.Dus tog 4% van ons inkomen.Maar in noodsituaties doe ik nog mee.Dus ik ben blij voor Dominique en dank ook iedereen die haar geholpen heeft.Verder zal ik voor Dominique bidden dat haar kinder wens zonder veel problemen goed zal verlopen.En moest haar kinderwens tog nog niet uitkomen hoop ik dat Dominique haar moed en hoop op het geluk van alle kinderen in de wereld niet zal verliezen.Amen met de groeten van onze lieve Heer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten