zondag 23 oktober 2016

een rijke belg verhuisd naar Zwitserland "Van Damme" AB INBEV.

Gewoonlijk kan ik de redenering van top econoom Geert Noels goed volgen.Tog gisteren kreeg het bericht dat de "rijkste Belg"  Vandamme België inruilt voor Zwitserland gezien Vandamme media schuw is kent de enige echte beweegreden hiervan Vandamme zelf.Volgens de medische wereld is onze Lieve Heer "de koning van de mensen en ook armen" de rijkste man van de wereld volgens mijns inziens heeft de medische wereld een betere kijk over geheime fortuinen dan weet ik wie ook.Onze Lieve Heer zal eeuwig België trouw blijven alleen om veiligheidsredenen zou ik België verlaten.Het trouw blijven van zijn geboorteland is een attidude en niets anders daarmee roep ik op aan alle rijken van België (financieel maar ook geestelijk) België trouw te blijven.Delen met armen is ook een te aanmoedigen attidude hoewel ik lid ben van 2 vakbonden ben ik voor vrijheid en moedig ieder financieel rijk mens aan te delen met de minder bedeelden groot zal jou loon van God zijn.Hard werken en er een groot vermogen mee verdienen is niet vies in deze wereld door het leven gaan als vrek nog altijd wel gelukkig maar.Dus als een naaste alles kwijt geraakt om welke reden ook en hij zelfs geen kleren meer heeft open je eigen kast en laat de man of vrouw eens wat kleren kiezen amin.Ik hoop dat met het vermogen van onze Lieve Heer enkel goede dingen word gedaan.Ik kan dus wel de wereld meedelen dat ik niet meer dan 70euro en een bankkaart en een visa kaart opzak heb dus rippen moet je de koning van de armen niet doen daarbij heb ik persoonlijk ongeveer 5000 euro op de spaarrekening 1000 euro op de zichtrekening en nog een pesioenspaarplan van waarde afkoopsom 20.000euro en dat zijn al mijn persoonlijke bezittingen het fortuin dat volgens de medische wereld onze Lieve Heer bezit word dus voor 100% door anderen beheert.IK moedig deze mensen dus ook aan dit geld niet te beheren met de knip op de beugel.Daarbij wil ik iedereen bedanken die mij tog korting geeft.1 jaar geleden ging ik ernog vanuit dat alles voor de meeste mensen voor het geld was maar ondertussen denk ikzelfs dat de Anti-Christ schuld gevoelens heeft om zijn gulzigheid naar financieele rijkdom.Ik ben de beste vriend van mijn twee vakbonden maar deel dus hun mening niet dat rijken van mij vrij mogen zijn om echt te delen uit attidude met de armen voor fiscale rechtvaardigheid ben ik 100% maar dus de verhuis van Vandamme zou plots al een min inkomst zijn van 70 miljoen euro ofwel in heb een minimum uitkering van de mutualiteit 12.000 euro op jaarbasis en betaal daardoor geen belasting.Iedereen goed nadenken.Tog Jef Colruyt is mijn beste vriend ik hou zo van gaan winkelen in de Colruyt echt bevrijdend voor mij maar ik hou ook van de Lidl,Carfour Delhaize Spar Aldi en alle warenhuizen.Ik ben geen vrek maar hou ervan sober te leven en aantekopen aan de scherpste prijs.Maar dus ik hou ook heelveel van eerlijke handel.Ik hou van alle mensen van de wereld en zal niemand overslaan.Samenvatting als een rijke Belg wil verhuizen om welke reden ook zal niemand hem tegen houden.Onze Lieve Heer moedigt alle rijken van de wereld aan om echt te delen met de minderen en vind dit een correcte attidude die rijke mensen aan God verplicht zijn.Dus rijke mensen van België niet verhuizen voor fiscaal voordeel!

1 opmerking:

  1. met minderen bedoel ik zeker niet minderwaardig alle mensen zijn gelijk maar met minderen bedoel ik mensen die het geld niet vinden en daardoor het soms financieel moeilijk hebben.

    BeantwoordenVerwijderen