woensdag 26 oktober 2016

weer Belg wint met euromillions (50miljoen euro)

Op 25/10/2016  wint opnieuw een Belg met de euromillions.Deze keer wint deze persoon iets meer dan 50miljoen euro.Volgens mijn statiestieken wil dus zeggen sinds de invoering van het nieuwe systeem op 27september 2016 hebben alleen nog maar 2 Belgen de hoofdprijs gewonen Operation coup de poing zou ik zeggen.Ik wil deze 2 Belgen gerust stellen ik mag van de medische wereld geen geld vragen voor mijn missie maar lobbyen voor de armen is mijn tweede leven geworden.Dus dank u God ik zou het leuk vinden moest weer een minder begoede man of vrouw dit keer dit geluk gehad hebben.Deze keer vergeef mij een arme blanke man of vrouw die van Jezus houd amin maar ben gelukkig voor iedereen wij zijn samen onderweg naar het licht van onze ster het zonnetje.Nen arme chinees of indonesier mag ook iedereen gelukkig!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten