woensdag 2 november 2016

Man.city-Barcelona 3-1 man van de match onzer aller Kevin

Gisteren  1/11/2016   champions laegue wedstrijd  Manchester City vs Barcelona  eindstand 3-1  man van de match Kevin De Bruyne ik heb echt genoten en heb samen met Zuleyha naar de match gekeken.2goals van Ilkay Gundogan.Gundogan naam betekenis is "opkomst van de zon" voor mij is deze Turkse inslag veel betekenend.Mijn vriendin haar Turkse famillie kan 100% op mij rekenen.Ik vind dat Man City verdiend heeft gewonnen maar ben ook 100% God dankbaar hiervoor.Ik hoop dat alle miljonairs voetballers met hun voeten op de grond blijven en dat ze hun voorbeeld functie sociaal vertalen met hun hart.Ik ga een paar filmpjes op mijn blog zetten.God heeft mij persoonlijk vertelt dat de mensheid er niet onderuit zou kunnen dat ik hun profeet zou zijn amen,amin alleluiah.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten