vrijdag 24 oktober 2014

Tog een beetje rodellen over Thibaut Courtois en de briljante Kevin en Stefan De Bruyne.

Zondag 19/10/2014  was Thibaut Courtois in de discotheek Roxy te Antwerpen , volgens mijn vriendin kon hij op heel wat belangstelling rekenen.Mijn vriendin geraakte in gesprek met hem en hij ging met haar flirten verteld ons Zuleyha.Een dik jaar geleden had Thibaut een geschil met Kevin De Bruyne over een meisje.Ik ben niet jaloers tog zou ik het prettig vinden dat Thibaut zig wel kan beheersen.En er dus na Kevin nu geen geschil komt met Stefan De Bruyne.Maar ik vind dit natuurlijk wel heel grappig en teveel om toeval te zijn.Natuurlijk vind ik Thibaut de beste Belgische doelman en ben trots op onze nationale doelman.Vorig jaar speelde Thibaut bij Atletico Madrid waar de beste Turkse speler ook voetbalde Arda Thuran en mijn meisje is dus ook van Turkse afkomst,plezierig tog.
En dus gisteren speelde Kevin De Bruyne een briljante wedstrijd en kreeg als beoordeling 10/10.Hij scoorde zelf 2maal en gaf 2 maal de assist 2-4 voor Wolfsburg de goalen van Wolfsburg werden in de 37minuut de 46min. en de 64min. gemaakt ook nog de 4de goal werd in de 80min; gemaakt allemaal dus waar het getal 10 een aandeel in heeft.En de 10 staat voor de manifestatie van God .Dus Kevin is onze held in de hemel.Groeten van het heelal en nog maar eens melden dat Kevin's enige zuster Stefanie noemt.Gelukkig ben ik hier op aarde.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten