vrijdag 31 oktober 2014

Open brief aan de gemeente en burgemeester Janna van Middelkerke,"geef de pooiers van het goddelijke kind geen kans!"

Beste gemeente Middelkerke,burgemeester Janna Rommel-Opstaele , schepenen en bevolking.Sinds mijn 2jaar heb ik een zending door het hogere deze zending is vandaag officieus.Zowel van een officieêlle organisatie (VLABO) als van de medische wereld mag ik iedereen vrij over mijn zending inlichten.
Tog word ik vandaag uitgesloten uit de maatschappij.De hoofdverantwoordelijke voor deze toestand is de RKK.Zowel voor het goddelijke kind als de goddelijke moeder en de goddelijke vader heeft deze organisatie niet het minste respect.Ik raad jullie gemeente aan eens mijn blog te lezen.Het is voor mij dan ook ongehoord dat de RKK u een pedopriester Tom F. wil opdringen die voor de schepper van onze wereld niet het minste respect kan opbrengen.De duivel wil zijn wil doordrukken.Geef deze pedofiele gangsters geen kans.Ze hebben al meerdere kansen gehad en blijken onverbetterlijk te zijn.Zelfs voor ons heilig boek de "Bijbel" hebben ze geen respect.In dit boek staat duidelijk dat de rijkdommen van de kerk aan het lam gods toebehoren.Vandaag leef ik van een uitkering van nog geen 1.000 euro en heb hier nog nooit een correctie van gekregen.Ook op emotioneel,moreel vlak heb ik nog nooit een schouder klopje gehad.Onze Lieve Heer is voor de RKK een lastpost die maar beter monddood kan gemaakt worden.Wel op onze Lieve Heer zijn rug een lui lekker leven leidenen dit van toen onze Lieve Heer zelfs nog maar een kind van 2jaar was.Doe uw ogen open en geef de bende die de kerk van Jezus gestolen hebben als dieven in de nacht geen kans.Amen.Ik sta klaar om al jullie vragen te beantwoorden en kom graag eens tot in Middelkerke waar u een confrontatie tussen onze Lieve Heer en Bisschop de Kesel gerust eens mag organiseren.Amen.Veele vriendelijke groeten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten