zaterdag 11 oktober 2014

Onderzoek naar bijna doodservaringen van Prof.Steven Laureys.

Einde jullie verscheen in de krant en in een tijdschrift dat Prof.Steven Laureys een nieuw en vooral meer onderzoek wou doen naar BDE.De media gaf hier een doorverwijs é-mail adres bij.Gezien ik dus talrijke BDE gehad heb op mijn 2jaar spontaan  (volgens mij dus sympthomen van wiegedood) bood ik mij aan om mee aan dit onderzoek te doen.Volgens wat ik begreep is de groep van mensen die BDE krijgt zo groot  en dit terwijl een groot gedeelte van deze mensen dus hier problemen krijgen om het gewoone dagelijkse leven weer optenemen.De meeste mensen vinden dit een ervaring die hun leven veranderd en ook veel mensen vinden dit een spiritueele ervaring met iets hogers.Ik had me dus ingeschreven en bijna onmiddelijk kreeg ik antwoord van een dame die in de mail schreef dat ze mijn getuigenis heel belangrijk vonden.Ik kreeg enkele lijsten met vragen die ik moest invullen.Ik deed dit ook en keek eigenlijk uit naar een vervolg.Maar eigenlijk was dit de medewerking aan het onderzoek.
Ik praate er met de psychiater over en vroeg hem of ik bij Prof.Laureys geen uitgebreider onderzoek kon laten doen omdat ik mij sterker in mijn schoenen zou voelen.De psychiater stelde dat ik dit zelf met Prof.Laureys diende te vragen.Eind augustus stuur ik dus nog eens mijn vraag naar het é-mail adres wat ik had.Maar ik heb het gevoel dat men hier niet verder over wil discussiëren.Ik heb het gevoel dat men dit onderzoek niet wenst te doen.Even goede vrienden maar dus voor de psychiater ben ik dus verbonden met het hogere,ben ik een deel van het hogere en wenst men volgens mij hier geen 100% zekerheid over te hebben.Het blijven dus bewijzen tussen aanhalingstekens.Tog Prof Laureys en zijn team dank u dat ik aan jullie onderzoek naar BDE mocht meewerken.Even goede vrienden.Maar ik ben dus wel de koning van de armen dus MCH jullie zullen even moeten wachten op jullie centen want op 11/10/2014 staat er 274 euro op mijn zichtrekening ik vertrek op vakantie en het MCH stuurt mij een rekening van 191 euro zonder korting.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten