maandag 13 oktober 2014

kilotje minder coach van de CM beste project award voeding en gezondheid 2010.

Ik was op 6 september met een dieet programma begonnen.Na 1 maand tijd ben ik +/- 5kilo afgevallen.De dietiste vraagt echter voor haar diensten meer dan 3maal de richtprijs van de CM.Bij de CM (christelijke mutualiteit) is de richtprijs 23.5 euro voor een volledig half uur van advies.Ik betaalde 45 euro voor 15 a 20 min.
Deze situatie was volgens mij niet correct ik ben dan ook niet meer van plan naar de diëtiste te gaan.Omdat ik op de website van de Cm aan het surfen was ben ik bij het programma "een kilotje minder Coach van de CM"  terecht gekomen.Hier krijg ik direkt een pagina uitgeprint met wat ik zoal verkeerd eet en wat ik kan verbeteren.De CM coach belooft dagelijks tips voor mijn gewicht doortesturen.Deze gehele online coaching is kosteloos.Waanneer je van eetgewonte verandert of meer sport gaat doen kan je opnieuw je profiel inbrengen met een nieuwe analyse.Gezien ik dus een kokopleiding genoten heb en ik ook dieet leer gekregen heb,denk ik perfect te begrijpen wat de kilotje minder coach bedoelt.
De diëtiste van vroeger was een aardige vrouw maar 90euro per maand past niet in mijn budget.Ik hoop binnen 12 weken dus 12kilogram afgevallen te zijn maar eigenlijk is het voor mij al een prestatie als mijn gewicht al op 90kilogram komt.De kilotje minder coach van CM werd in 2010 bekroond met de award van beste project voor voeding en gezondheid.Iedereen zou dit eens moeten bekijken.Groeten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten