donderdag 9 oktober 2014

Even melden hoe het met mij gaat.

Sinds 6sept heb ik tot vandaag geen druppel alchohol gedronken en ik ga door.Van mijn 103.5kg van 6sept ben ik naar 98.5 kg na 1maand gegaan.Ook de medicijnen tegen artrose werken en ik doe meer aan beweging dus het gaat weer beter met mij.Hoewel ik dus in de eerste instantie nog 8.5kg aftevallen heb.
Met de voetbal gaat het goed OHL is de eerste periode kampioen in tweede klasse.De go ahead eagles hebben ook gewonnen tegen Utrecht het weekend laatst leden terwijl ik in Deventer was.En Club-Brugge heeft met 3-0tegen standaard gewonnen.
Ik ben dit jaar dus op het offerfeest geweest en vond het leuk.Mijn Turkse fammillie heeft mij een groot stuk rundsvlees geschonken waarvan we heerlijke goulash gemaakt hebben.Met mijn Belgische Oom ga ik volgende week naar Kröv en dat gaat ook heel leuk worden.Dus jullie zien ik trek mijn plan.Veele groeten van mij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten