dinsdag 4 februari 2014

In het buitenland noemt men België als het land van alle kwaad.

Vandaag staat in het nieuwsblad dat men België als het land van alle kwaad beschouwd.Deze opmerking word gegeven naar aanleiding van een verzoek van een kind om geen euthanasie op kinderen te doen.

De feiten zijn natuurlijk dat de Anti_christ een Belg is.Verder wil ik over euthanasie op kinderen geen uitspraak doen.Hoewel de Belgische gemeenschap dit zig wel laat opdringen door de stroppers van dienst.Deze mensen zijn o zo corrupt en hebben geen hart voor een mens.Dat deze corrupte stropers de Belgische mensen dan gaan opdringen wat etisch correct is gaat voor mij dan weer veel te ver.

Gisteren avond nog een discussie gehad tussen mijn vader en moeder over het bestaan van iets hogers,maar mijn vader beweert dus dat er niets hoger is.Ondanks zijn zoon op 2jarige leeftijd al een zending door het hogere had die vandaag officieus is.Of hoe een kind van 2jaar door zijn eigen vader als leugenaar beschouwd word.Moet ik dan nog zeggen dat ik me bij die man niet welkom voel.

Zo is het natuurlijk bij alle godelozen, lijden verdrijven we met euthanasie,mensen die psychisch lijden euthanasie welk is de volgende stap mensen die arm zijn .Kortom de discussie word herleid tussen de strijd tussen goed en kwaad.Een dokter met genoeg etisch besef pleegde al vroeger euthanasie op kinderen indien er echt geen andere oplossing was.Moet dit echt tot een wet lijden waarbij de zwakkere in de samenleving die wel levensplezier hebben schrik krijgen dat ze het volgende slachtoffer zijn van de Duivel.Hier in België heb je natuurlijk genoeg van dat soort,hier brouwt men den Duvel,Lucifer en Judas.

België is het land waar de anti-Christ met zijn 560pk tellende bollide de autostrades onveilig maakt,als hij dan tog eens gepakt word zecht hij dat zijn moeder reed.

België is het land waar Christus geen rechten heeft een advocaat voor onze Lieve Heer onvindbaar is.Dokters wanen zig hier God en dus als de hogere onzichtbare God weten ze het 100* beter.Zelfs als hun vrouw dood naast hun in bed ligt.Ze zien het probleem niet.

België is dan ook echt het land van de duivel waar de slechtste mensen de amerikaanse droom waar maken.

Dit was dus een stukje voor de mensen uit Canada.

1 opmerking:

  1. Als je relatie niet de grootste bron van geluk en vreugde in je leven is, als je niet de liefde, toewijding en aanbidding krijgt die je verdient of als je man of vrouw, lesbische of homoseksuele minnaar de interesse in je lijkt te verliezen, dan kan ik eerlijk zeggen dat je hulp nodig hebt om dingen goed te maken in je relatie. Ik leg deze getuigenis af omdat ik mezelf beloofd heb dat ik zal getuigen voor de wereld nadat heer Bubuza mijn gewelddadige relatie met zijn betovering heeft hersteld. Ik had kinderen voor mijn vriend, ik hou van hem, maar onze relatie was zeer gewelddadig, maar nadat ik contact had opgenomen met heer Bubuza en hij me hielp met zijn betovering, kan ik de wereld eerlijk en stoutmoedig vertellen dat Lord Bubuza een God op aarde is die problemen oplost met zijn betovering. We maken geen ruzie meer, we leven nu gelukkig en ik ben nu trots op mijn vriend. lord Bubuza kan u ook helpen contact met hem op te nemen via WhatsApp: +1 505 569 0396 of via e-mail: lordbubuzamiraclework@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen