zaterdag 22 februari 2014

Een horeca zaak voor onze Lieve Heer !!

Tim 's place word omschreven als het meest vriendelijke restaurant ter wereld.Het is een restaurant waar een man met het down syndroom de plak zwaait.

Zo een restaurant voor onze Lieve Heer in Leuven moet echt ook te doen zijn.In Belgiƫ zijn er genoeg Trappisten brouwers en andere bier producenten die andere abdij bieren maken (Maredsous,Grimbergen,Leffe).

Als deze brouwers enige geloof waardigheid aan de dag willen brengen zijn ze dit aan God verplicht.Dat van in kerken u zijt wellekome te zingen om onze Lieve Heer te kunnen koeioneren is o zo klein.

Als ik welkom ben , is het een verplichting voor gelovige mensen zo een horeca zaak op te starten voor de meest invloedrijke man van de geschiedenis.

Een goede kelner opdiener hebben jullie al.Maar voor het zakelijke gedeelte van een zaak is iemand die een zending heeft door het hogere niet geschikt.Dan zijn er banken die zeggen dat ik daar een persoonlijke lening voor nodig hebben.Bij AXA leggen ze het wel correct uit een investeringskrediet gekoppled aan een kaskrediet.

Dus als er iemand in de wereld is die nog van God houd.Laat mij in mijn eigen zaak werken als kelner opdiener. Geld voor iedereen op de wereld.Ook voor de mensen uit de VS die altijd mijn blog bezoeken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten