maandag 17 februari 2014

Euthanasie op kinderen en SKEPP !!

Gisteren heb ik een bericht gepost op het Skeppforum onder het topic moet onze Lieve Heer het weer allemaal alleen doen.

Het bericht ging over Euthanasie op kinderen.Ik deelde mijn verontwaardiging en vond het een geschikt moment best wel eens een sneer te geven aan de schuldigen van deze wet en uitvoerders ervan.

Ik kreeg een reactie op mijn bericht.Maar het bericht sprak dat als er iets hogers is het dan voor deze mensen die euthanasie uitvoeren en de geeuthanaseerde tog geen verschil uitmaakte.

Natuurlijk ben ik hier niet mee akoord en wou nog maals mijn gedacht verwoorden.Gisteren avond kreeg ik mijn bericht niet gepost.Deze morgen stond ervan de moderator (Blue flam) een bericht dat ik maar beter kon zwijgen.Ik ben kompleet verbauwereerd daar mijn topic het meest bekeken onderwerp van gans de Godsdienst discussie is.

Eind november ging ik op consultatie bij de Psychiater en melde hem dat de stroper het gewonnen had van de boswachter.Wil in gans het euthanasie debat dat de voortrekker van dit gestembde wetsvoorstel een stropper van dienst is.Gevolgt door de heks met de giftige appel en nu wil ik geen uiterlijke kenmerken geven.

Bij mij zit dit zeer hoog.Ik krijg een minimum uitkering van de CM eigenlijk had ik recht op een grotere uitkering van de CM.Reeds veele jaren is deze uitkering onvoldoende en krijg ik dus steun van mijn broer en vriendin.Bv:om mazout aante kopen en om gratis bij mijn vriendin te logeren.

Vandaag wil men dus in de wereld de mazoutprijs onredelijk hoog houden om extreeme winsten te maken.Deze stropers van dienst hebben dus niets medelijden met dezieke medemens of wie dan ook.

Dus ga met jullie pikuren gerust eerst naar Afrika om de hongerigen die ondraagelijk lijden te euthanaseren.Maar mijn voorstel is natuurlijk de stroper in de gevangenis en de hongerigen uit hun ondraagelijk lijden verlossen met voedsel hulp.Hier is euthanasie een luxe probleem .
Daarbij heeft onze Lieve Heer van niemand lessen te leren wat lijden is ! Ik heb meer meegemaakt stroppers , Judassen , vrouwen en kinder haters.Kortom satannisten en duivel aanbieders.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten