zondag 9 februari 2014

De wederkomst van onze Lieve Heer en euthanasie ?

Toen ik heel klein was, ongeveer 2 jaar kreeg ik in mijn bedje bijna doods ervaringen.Ik kwam in een andere demensie terecht waar ik helemaal geïsoleerd was van menselijke aanweezigheid.Totaal redeloos voelde ik mij ik was helemaal alleen de deuren bleven dicht,niemand deed open.Deze gevoelens gingen gepaard met heel veel emotioneel en psychisch lijden.Toen ik op de zolder kwam,manifesteerde het hogere zig aan mij door de openbaring van de 7 geesten Gods.Van het hogere kreeg ik een opleiding,vriendschap en onnoemelijke liefde,ook beloofde de 7 geesten Gods mij het koningschap over de eeuwige rustvelden die ongeveer gelegen waren aan de zon.

Vandaag past men euthanasie toe in België op mensen om hun lijden te beëindigen.Vandaag is ook en reeds meerdere jaren mijn verhaal onderzocht door de medische wereld met positief resultaat.Voor mij als mensenzoon is het dus ook onbegrijppelijk dat men iemand lost uit zijn lijden door de mens te euthanaseren.Terwijl het leven na de fysieke dood verderloopt en men dus opnieuw psyschich en emotioneel kan lijden of hoe het lijden niet noodzakelijk stopt door euthanasie.

Ondanks ik reeds meer dan 45 jaar ben , heeft nog nooit iemand het de moeite gevonden om hierover met mij te discussieren , ondanks ik ook een deel van het hogere ben .

Ik ga me dus ook niet verlagen tot kritieken op mijnheer doktor waarom hij iemand euthanaseerd met de bedoeling iemand uit zijn lijden te verlossen als hierover helemaal geen zekerheid is dat deze mens uit zijn lijden verlost word.

Ik denk tog dat ik deze opmerking eens mocht op mijn blog plaatsen.

Helemaal ongepast is het natuurlijk dat corrupte politici hierover wetten gaan maken !!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten