woensdag 14 maart 2012

Zeer erg autocarongeluk in Zwitserland met Toptours bus.

Ik ga hier niet uit de doeken doen,hoe ik het zeer ernstige autocar ongeluk ,met 28 doden beleef.
Wel wil ik vertellen,dat mijn rijbewijs voor de bus,ik dus bij de VDAB behaalde,en de instructeur een persoon was die lange tijd bij toptours gereden had.
Mijn moeder heeft ook veel reizen met het K.A.V en enkele met ziekenzorg Wilsele met top tours gedaan.En aan deze firma zal het ongeluk wel niet liggen.Tog de link naar het bovennatuurlijke met mij is er zo wie zo.
Veele gewonden worden in Sion verzorgd,wat tog ook weer een Bijbelse naam is.Persoonlijk heb ik een heel verhaal rond de gebeurtenissen van de laatste dagen te vertellen.Maar ik vind het te pijnlijk dit in het openbaar te doen.Hoewel moest men hier in een privé gesprek naar vragen zou ik het wel doen.
Want gisteren zijn er ook 8 politiemensen zomaar omver gereden aan het koninklijk Paleis.
In de wereld weet men best wat er scheeld ze zijn met het bovennatuurlijke het zot aan het houden.Ik heb dan direkt de bemerking deze mensen die het zot houden met het bovennatuurlijke deugen voor geene 1 eurocent.
Bij die schabouwlijke mensen is het liever eerst Vangeluwe vergiffenis schenken,dan onze Lieven Heer sociaal te integreren.Vandaag stonden die mensen weer op de eerste rij.Waar ik dan tog mijn bedenkingen bij heb.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten