zaterdag 3 maart 2012

De lamp van Alladin van Di Rupo ?

Enkele weken gelden sprak Di Rupo onze eerste minister over de lamp van Alladin die de regering in bruikleen wou om problemen op te lossen.

Vandaag word mijn zending erkend door de medische wereld en dus ook van het VLABO een officiële organisatie binnen de geestelijke gezondheidszorg mag ik tegenover iedereen over mijn magische zending spreken.

De vorige eerste minister onze Yves Leterme koos resoluut voor de confrontatie met Onze Lieven Heer,resultaat bv: het treinongeluk te buizingen,wat ik voorspelt had en dus 19 doden waar Yves verantwoordelijk voor is , in wat mensen denken een vredes tijd te zijn.

Wat denkt onze Ellio dan wel,dat hij de lamp van Alladin,zomaar krijgt zonder vriendelijk te vragen en onze lieven Heer zijn missie te sponseren.

Ellio's nek is even dik als die van Leterme en dat Ellio in harmonie met den dikke ,rosse ,scheele gaat leven,dat is Ellio's ver van mijn bed schow.De stelling van Ellio is liever van de wereld een puinhoop maken dan de rosse,scheelen,dikke iets te gunnen.

Arm België,van intolerantie,racisme en uitsluiting van personen met een handicap gesproken.Als die mensen het snot krijgen vegen ze voor mijn gezicht hun snot aan hun mouw af in plaats van een papieren zakdoekje van mij te aanvaarden.

Dus ik zou Ellio wel wat magie willen schenken voor de problemen in België op te lossen,maar als dank zou ik dan wel weer een fluim in mijn gezicht krijgen,en dan doe ik ook niet mee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten