donderdag 22 maart 2012

Het verhaal van de dolfijnentemmer?

Bij kinderen word regelmatig de vraag wel eens gesteld,wat wil je later worden.Een zoon van een neef wou dus ook dolfijnentemmer worden.Men snijd dit beroep aan als iets wat eigenlijk praktisch niet te verwezenlijken valt.Maar ik zou onze Lieven Heer niet zijn als ik niet iemand kende die dolfijnentemmer was.Na een heel klein beetje google werk,ben ik tog tot de zeebiologe Sigrid Maebe geraakt.Met deze vrouw heb ik samengewerkt in de Leuvense taverne Domus.Haar broer werkte er trouwens ook,maar deze man zijn naam schiet me nu ook niet te binnen.Maar zo zie je maar voor onze Lieven Heer is niets onmogelijk.Sigrid Maebe heb ik op tv gezien toen ze de dolfijntjes aan het temmen was.Dit vond ik echt leuk.

Groeten van de koning van het heelal.Of bescheidener de mensenzoon.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten