maandag 12 maart 2012

Huidige Paus hypocriet,homofoob en imoreel persoon.

Vandaag trekken we de krant open en nog maar eens ,de huidige Paus kan het niet laten,nog maar eens de mensen te schofferen.
Over holebi's wil ik mijn standpunt eens verduidelijken,in mijn famillie zijn er neven en nichten die holebi zijn en die ik heel toffe mensen vind.Moest ik al ooit iets tegen holebi's gehad hebben (wat niet is) als er zo dicht mensen bij jou staan die sexueel anders geaard zijn,is het uw menselijke plicht de mensen te aanvaarden zoals ze zijn.Dat ik mensen zou uitsluiten juist om hun sexueele geaardheid is bij mij nog nooit opgekomen.Overigens om mensen te dienen kan je beter hotelschool gevolgd hebben,dan een onnatuurlijke priesteropleiding.
Binnen de RKK miskent men mijn zending door de 7 geesten van God.Een grotere zonde dan het ontkennen van de mensenzoon bestaat er niet voor Christenen.Dus alle mensen trek jullie van het door machtsmisbruik bekomen hoofd van de RKK niets aan.
Godelieve Maria, en Stefan de profeet van God zitten nog altijd op het broederlijk delen,kerk in nood en noem de organisaties maar op die door mensen angst aan te jagen geld ronselen te wachten.

De medische wereld zegt dat de bewijzen van mijn zending er zijn.Psychologisch ben ik niet te stoppen dat mijn moeder Godelieve,Maria en haar tweelingbroer Jozef noemt is hier al een bewijs van overigens kan je met Godelieve nog een woordspeeling maken wat dan Lieve God,Maria en Jozef word.

Voor de niet geestelijk ontwikkelde priesters van de RKK is dit echter te moeilijk.Maar daar geloven we na 14 jaar ook al niet meer in.Men doet dit met opzet en dus zoals Jezus het 2000 jaar geleden zei,de holebi's,de kleine zondaars gaan het rijk Gods binnen voor de Paus Joseph Ratzinger.De bisschop van Mechelen-Brussel Leonard heeft een bezoek aan de parochie van Wilsele-Dorp gebracht,ondanks ze de mensen omkochten met een gratis broodmaltijd en het kerkkoor ook diende aanwezig te zijn kwam met juist aan 9personen.Proficiat vuile vazaal van den duivel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten