vrijdag 3 april 2020

Voor de dokters van AXA-Bank 0 op 10.

Gisteren hoorde ik op de radio een spotje reclame van AXA-Bank in dit spotje beweerde ze dat de dokters van AXA-Bank voor de klanten van AXA-Bank klaar zouden staan.Heel duidelijk moet zijn dat ik mezelf niet meerderwaardig vind als een andere aardbewoner mens of dier.Mensen in mijn omgeving weten dat ik de zon kan laten schijnen door het toedoen van mijn hemelse vrienden.Het gewezen geweten van Vlaanderen wijlen Etienne Vermeersch heeft gezegd als God bestaat is dit of dat het belangrijkste wat er bestaat.En gelijk heeft Etienne.God heeft mij persoonlijk gezegd dat ik en hem samen zijn.Dus mag ik mij als mens die al bijna 20 jaar op de ziekekas staat nog altijd een beetje mezelf belangrijk vinden.Blijkbaar weten de dokters van AXA-Bank niet of vertikken ze het met mij op een menswaardige manier omtegaan en vinden ze het belangrijkste helemaal niet belangrijk.Ik wil onmiddellijk al feiten benoemen van drie treinongelukken achter in mijn tuin en dan positief meerdere mensen die de hoofdprijs van de lotto gewonnen hebben in mijn naaste omgeving bv een ex-baas vriend die 10 miljoen gewonnen had en omdat het een verjaardag van de nationale loterij was kreeg de winnaar 10% extra in rang 1.Dus voor de dokters van AXA-bank als jullie iets met naasten liefde te maken hebben maak dan aan AXA duidelijk dat onze Lieve Heer uitsluiten niet kan in het algemeene belang.  Overigens wil ik in deze crisis nog altijd de medische wereld en iedereen die het covid virus of deze crisis aanpakt heel hard bedanken.Voor mij zijn dit ook moeilijke tijden.Wat betreft de geestelijke gezondheid na 20 jaar therapie gevolgd te hebben en nooit de ergste trauma's verwoord te kunnen hebben die ik opgelopen had heb ik ook wel hulp nodig de therapeut heeft mij niet netjes behandeld en daardoor word ik al bijna 2 jaar niet meer opgevolgd ondanks dit wel de bedoeling was.Dus de bank van de waanzin doet er nog een schepje bij door mij aan de deur te zetten.Een dokter met een warm hart kiest voor een inclusieve samenleving en daar hebben ze met AXA nog heel veel werk aan.Dus voor de dokters van AXA naar hun klanten gaan kijk misschien eerst of deze medewerkers van AXA-Bank wel in orde zijn met zigzelf.Ik kijk uit naar het weekend en de zon zal alle sins van de partij zijn.Dank u God,Allah dank u wel hemelse vrienden vrede op aarde aan alle mensen van goede wil amin amen alleluiah.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten