vrijdag 20 maart 2020

Onze Lieve Heer steunt Premier Wilmes en haar regering + de overheid.

Onze Lieve Heer steunt Premier Wilmes misschien geen ideale moment om te discussieren over het man vrouw verhaal maar mijn overtuiging is dat premier Wilmes het vertrouwen verdient ze lijkt mij een zeer goede premier voor alle belgen . In de politiek zoals in het dagelijks leven laten we niemand staan en zo is onze interesse van links naar rechts persoonlijk geven we de voorkeur voor het centrum het midden tussen de linkse en rechtse tegenstellingen.We gaan achter het kwade aan en zullen het op de knieën krijgen.De vleermuis zal niet overwinnen.Gisteren heb ik in de Carrefour boodschappen gedaan er was niet zo veel volk en ik mocht onmiddellijk binnen er stond een bewakingsagent en de bedoeling was bij het betreden van de winkel je handen te ontsmetten dit had ik dan ook grondig gedaan.Ik moest boter meebrengen ik pakte 2 pakjes van 250gr bij even de houdbaarheids datum te cheqen een ander pakje van 500gr had een 3 weken langere datum daarmee heb ik de 2 kleinere pakjes teruggelegd en dus het pakje van 500gr genomen als je je in de moeilijke tijden niet meer mag vergissen of bij een foutje direct beordeelt moet worden zijn we niet goed bezig.Dus een oproep om oudere mensen mensen met een handicap en dus ook gewone mensen niet te bekritiseren voor kleine foutjes die per ongeluk gebeuren.Dus we steunen de medische wereld alle verzorgers de ordehandhavers maar gewoon dus heel België ik ga vandaag kaarsjes branden voor de zieken voor zo weinig mogelijk dodelijke slachtoffers heb om 8u45  naar you never walk alone geluisterd als België een significant lager aantal doden heeft als andere landen hoop ik dat Onze Lieve Heer ook een applausje krijgt.Natuurlijk trek ik mij het leed van heel de wereld aan.Mijn vriendin zegt dat ik de wereld nog moet gaan redden dus als ik positieve stappen zet in mijn missie ook graag een schouderklopje of een duim.Ik weet dat heel veel mensen mij steunen Carrefour,colruyt, Delhaize lidl, aldi alle winkels spar allemaal zijn ze op de hoogte van mijn beperking.Dus ik ga bidden voor Wilsele-Leuven (U-leven) Edegem, Vlaanderen,Wallonië, België,   Nederland de wereld tog ook extra voor Turkije. Moed houden de vleermuis van het duisternis heeft geen schijn van kans tegen het licht van de zon en het licht van Onze Lieve Heer amin amen alleluiah.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten