donderdag 12 maart 2020

Het medisch advies is niet te spelen met het bovennatuurlijke.

Het medische advies is niet spelen met het bovennatuurlijke er al zeker niet het zot mee houden en het bovennatuurlijke uitsluiten is een oorlog starten die niet te winnen valt.In mijn vorige post gaf ik al aan dat AXA-bank mij aan de deur zet ze wensen onze zakelijke relatie te stoppen.Dat de AXA-bank vorige week 20% en dus meer dan 10miljard euro beurswaarde verloor had ik al gemeld.Op maandag 9.03.2020 verloor hun aandeel 9.99% en strande op 18euro juist per aandeel Bismillah(in naam van God,Allah).De dag erop ging AXA nog eens 1.52% achteruit en strande op 17.73euro per aandeel.Ik ken mensen zonder diploma maar met Godskennis.Die informatie halen uit een boek van ongeveer 2000 jaar geleden waarin deze cijfers beschreven staan.Ik ga geen woorden meer vuilmaken maar weet na meerdere panden van de AXA-bank bezocht te hebben dat ze niet vriendelijk zijn voor de kwetsbaren in de samenleving.Dus het advies van Onze Lieve Heer is dat de medische wereld en de politie onmiddelijk op een sociale manier gaan vragen aan mevrouw of mijnheer AXA dat de zakelijke relatie met het bovennatuurlijke niet kan stop gezet worden in het algemeen belang.Het advies van mezelf aan AXA-bank is zig veel meer sociaal opte stellen en een bank te worden voor iedereen dus ook mensen met een beperking.Bij mij is de AXA-bank directeur geen heilige die serieus aan zigzelf mag werken bij mij had de AXA-bank directeur zijn hart niet op de juiste plaats.Hij liet zoals zovelen een mens met een ernstige psychische beperking met zijn gezicht tegen de muur lopen waar ik een redelijk financieel nadeel door had.Ook had hij geen medelijden met de apotheker die met een stroomstoot wapen overvallen werd.Voor de politie als je eens een pintje wil gaan drinken altijd welkom en dit geld voor de medische wereld en iedereen.Dus hou van God,Allah in het algemeen belang.God,Allah is de bron van het leven onze schepper die het goed meent en liefde oprecht verdient amin amen alleluiah.Ik wens spoedig opnieuw Godelieve-Maria opte kunnen zoeken in het bejaardenhuis.Nog een laatste keer God,Allah heeft Onze Lieve Heer belooft dat we samen zijn en daar kan geen mens op aarde wat aan veranderen.De mensen die mij sturen zeggen dat ze niets onmogelijks vragen en veel van mij houden elke dag meerdere keren amin amen alleluiah.Ik bid dat iedereen die tijdelijk al werkloos is zoals mensen met een kermis spoedig liefst morgen terug aan de slag kunnen amin amen alleluiah.Wie iets van het bovennatuurlijke kent weet dat de slang en de vleermuis in de Bijbel niet de vrienden van het licht zijn.Het is begonnen met de boycot van Manchester city tegen Arsenaal met Ozil die voor zijn moslimbroedersin China op kwam.Amin de wereld draait door!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten