zondag 12 april 2020

zalig Pasen Onze Lieve Heer is opgstaan uit de doden.

Zalig Pasen aan heel de wereld.We beginnen met heel goed nieuws uit de medische sector.Voorlopig is er nog maar 1 dode gekend onder het medische en verpleegende personeel in Belgiƫ door corona.Dus de grote chef van de doktors heeft goed voor zijn personeel gezorgd.In 1986 ben ik vrijgesteld van de militaire dienstplicht op het CRS Neder hover heembeek.Men had mij de titel grote chef van de doktors meegegeven vrijgesteld betekent dat men jou ontheft van de militaire dienstplicht om u een taak te geven in het meer algemeene belang.Ik kom ook van de Heilige geest en heb dus wiegedood gehad.Er zijn heel veel dokters die het niet erg vinden de "Heilige geest" als voorganger te krijgen.De Heilige geest is de geest van God,Allah de schepper van deze wereld.De bron van het leven.Dus ik ga bidden voor de medische wereld alle dokters, verpleegenden,verzorgenden de logistiek want in bidden praten met God,Allah daar ben ik zeer goed in en de geest van God zal over Belgiƫ waken.Dus ik volg de cijfers thuis op de website van het nieuwsblad en leef mee met het bedwingen van de coronacrisis.Met Pasen gaan we dus bidden voor de wereld.Geluk komt uit de hemel amin amen alleluiah.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten