zaterdag 4 april 2020

Onze Lieve Heer steunt onvoorwaardelijk Marc Van Ranst.

In deze moeilijke tijden is het niet aangewezen elkaar te bekrtiseren over de wereld situatie.Het coronavirus is in de wereld gekomen en wil er voorlopig blijven.Ik vind dat de viroloog Marc van Ranst met kennis spreekt en moeite doet om zijn boodschap op een diplomatische manier te brengen.Gaan vitten over het aantal slachtoffers die er vallen is erg vervelend.Op mijn manier wil ik Proffesor Van Ranst die uit onze Leuvense UZ komt steunen.Uit Leuven (u-leven) komen goede dingen.Het is belangrijker cohesie onder alle mensen van de wereld te krijgen voor de gezondheid.Tog vandaag na 6 dagen in mijn kot ga ik naar Edegem met 30flessen water 1,5l  met veel cologne om de handen te ontsmetten met nog andere hygiĆ«nische materialen en natuurlijk om onze hondjes en mijn vriendinnetje te kunnen zien.Ik heb al 12jaar dezelfde vaste partner en beloof iedereen afstand te houden.Na deze uitstap waarvan ik denk dat hij legaal is ga ik onmiddellijk terug naar Leuven-Wilsele in mijn kot.Ik ga bidden voor de wereld alle aspecten van het menselijk welzijn trek ik me aan.Zelf al denk ik en is mijn overtuiging dat ik onze Lieve Heer ben in de verste verste denk ik niet aan een apocalyptisch cenario.Ik bid voor de horeca want ik heb honger en wil wel centjes voor het lekkere eten uitgeven.Ook heb ik een aanvraag voor een Q8 Mastercard van Beobank gedaan en hoop dat ik zoeen kaart krijg.Ik ga bijna altijd bij Q8 tanken en bij Q8 Herent aan de omleiding ben ik een vriend aan huis.Dus ik zie het probleem niet.We gaan met heel de wereld een gezondheidskuur doen en danken alle virologen en dokters en steun elkaar dus een oproep voor de luchtkus vanop 1,5 a 2 meter.Amin amen alleluiah.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten