zaterdag 20 april 2019

Onze lieve Heer houd van de marginalen van de wereld.

Poor is the man of woman who's plaesures depend on the permission of an other.Tijdens de bouw van de toren van Babel was de Heer neergedaald op aarde.Hij zag waarmee de mensen bezig waren en vond dit niet correct omdat ze de bouw van de toren zouden staken zorgde Hij voor spraakverwarring bij de bouwers.Vandaag stuurde mij de geesten van God tussen de mensen en zag dat dit tog maar een corrupte wereld is waaraan ik dus niet volwaardig aan mag deelnemen.Hulp is er genoeg en aan liefde ook geen gebrek.Tog wil ik erbij horen als gemiddelde burger en niet als marginaal tog komt men hieraan niet tegemoed om een rede die ik niet ken en mijn inziens ook marginaal is vandaag dus kom ik tot de conclusie dat de mensen eigenlijk allemaal marginalen zijn.Ze luisteren wel naar de hemel maar het ontbreekt hun aan moed om tog voor het goede te kiezen.Onze Lieve Heer financieel willen kwetsen staat gelijk met sadisme waar ik niet opgetogen mee ben.Als ik het nieuws gisteren bekeken heb met de tegenstellingen in de wereld van arm en rijk maakt bij mij helemaal een gevoel van het rijk van de marginaal.Macron is een marginaal,Bezos is een marginaal in het Hemelse rijk van God hebben ze weinig betekenis als ze zigzelf heel goed vinden.Dus God houd van de marginaal wie hij ook is amin amen alleluiah.Maar ik ga de mensen tog porren om voor het goede te kiezen dus wel allemaal broeders en zusters onder het toezint oog en met de hulp van God,Allah.Leuk liedje van Madonna waar ik voor 70% achtersta tog ik wil wel van iedereen houden wel allemaal broers en zusters één big famillie van God in de hemel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten