zaterdag 20 april 2019

Kiezen tussen goed en kwaad is voor veele mensen moeilijk.

Ik wil even terug komen op de brand in de Notre Dame van Parijs.Ik vind dit heel verschrikkelijk en had het liever anders gewild.De wederopbouw zal vlug gebeuren hoop ik.Het geld is er allesins dus hoort er ook geld te zijn voor de behoeftigen die dikwijls niet meekunnen om welke reden ook.Er is op de wereld zoveel geld om elkaar te helpen dat de hulp dus eigenlijk niet van het financieele af zou mogen hangen.In 2009 was ik in Parijs maar heb toen de Notre Dame kathedraal niet bezocht omdat er een begravenis plaats vond van de neergestorte vlucht .Rio Braziliƫ naar Parijs.De wereld heeft mensen nodig voor de zachte sector ook hier hoop ik dus dat er steeds voldoende middelen zullen zijn ik bid hier voor.Kiezen voor het goede is kiezen voor Onze Lieve Heer en deze keuze word door heel veel mensen gemaakt.Vrouwen uit de zachte sector hebben al helemaal geen probleem met de grote chef van de doktors gelukkig maar.Vrouwelijke religieuzen kiezen ook voor Onze Lieve Heer hebben ze belooft,Suzanne van interlabor vind Onze Lieve Heer een harde werker en een geschikt intrim arbeider.Tog wil ik geen grote reclame maken voor intrimarbeid het is noodzakelijk zeggen ze sommigen mensen vullen een zelfstandig beroep aan met intrimarbeid.Als echte werknemer is een vaste baan tog het leukst.Onze Lieve Heer heeft graag als intrimer gewerkt maar voor mij was het psychologische hiervan van onder aan de ladder te staan ook een springplank naar geestelijke ontwikkeling.We houden van de wereld en gans Gods schepping we houden van mijn levensgezel,harts vriendinnetje soulmate.Ik doe mijn bijdrage dus ook via mijn blog die door heel de wereld gelezen word.Armen uit de armoede halen gaat niet om een princiep dat is een menselijke plicht tegenover het hogere amin amen alleluiah.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten