zondag 21 april 2019

Aan liefdadigheid doen vind ik leuk.

Aan liefdadigheid doen vind ik leuk.Tog roep ik organisaties op geen geschenken naar mij te sturen om vervolgens een gift te krijgen.Donderdag of vrijdag kreeg ik een postpakket van een organisatie voor blinden om een gift te doen.Met alles wat wij financieel aan liefdadigheid geven staat bij ons de teller op ongeveer 1000euro voor 3 mensen die een minimum uitkering of minimum pensioen mijn moeder zelfs geen minimum maar 550euro pensioen krijgen.Ik kreeg een notitie boekje met pen cadeau heel leuk dank u wel.Men vroeg om een gift van 20 euro.Ik heb de website van de organisatie opgezocht en de website was tijdelijk niet te raadplegen even dacht ik 40euro te storten met een belasting vermindering maar hou het dus tog even in beraad.Reeds 20 jaar verzamelen we trouw flessendoppen voor te recycleren en dit gaat naar dus blindehonden opleidingen (honden voor blinden).Ik zou het prettig vinden moest ik meer financieel gezegend zijn om aan liefdadigheid te doen.Te samen met de nationale loterij ben ik de grootste Mecenas van België teveel op het gevoel van mensen die overgevoelig zijn spelen is niet leuk.Ik geef nieuwe ondergoed ook al weg.Ik mag zeker dit te samen gevoel met de nationale loterij claimen gezien wij een abonement op euromillions hebben.Te samen met de nationale loterij steunen wij meer dan 800 projecten.Ook wil ik al deze liefdadigheids organisaties erop wijzen dat België  26 euro miljardairs kent.Tog vind ik solidariteit onder de mensen zeer belangrijk.In België zamelt men ongeveer 1miljard euro privé in voor liefdadigheid ik denk dus dat ik ruim boven het gemiddelde zit en hoe ik een nieuwe wagen voor boodschappen in de toekomst ga aanschaven is voor mij op dit ogenblik een raadsel.Dus boekjes of kaarten voor mij hoeft niet als je ze niet opstuurt heb je 5euro kosten minder.Als ik de euromillions win (wat niet onmogelijk is) schenk ik onmiddellijk 10% van de winst aan goede doelen vervolgens ga ik de winst ook delen met dichte famillie en zal zeker in het leven staan als financieel weldoener amin amen alleluiah met de groeten van de kosmo en aan alle liefdadigheidorganisaties succes met inzamelen van fondsen en met het helpen van de behoeftigen.wish you mutch love of haeven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten