dinsdag 9 april 2019

Ik ben op deze wereld met een blijde boodschap uit de hemel en hiernamaals.

Op mijn 2jaar krijg ik talrijke bijna doods ervaringen (een vorm van wiegedood) en kom dus in contact met het hogere.Het hogere manifesteerde zig door 7 geesten die zig opwerpen als de scheppers van dit universum.Na herhaaldelijk vragen of ik met deze 7 geesten mee naar de hemel mag is hun antwoord dat ze voor mij een zending naar de mensen toe hebben.Indien deze geesten toegestemt hadden om mee naar de hemel te trekken zou dus een bijna doods ervaring onomkeerbaar geweest zijn en had ik dus mijn lichaam levensloos achtergelaten.Mijn boodschap uit de hemel is dat dus het hogere vanuit de hemel de mensheid en alles errond in het oog houd.Ze grijpen dan ook in waanneer het fout loopt.Sympthomen van wiegedood hebben en overleven met een zending door het hogere is positief.Ik hoor erbij te horen met een leerrijk verhaal dat echt is.De Heilige boeken zijn ook Heilige boeken in de Bijbel het nieuwe testament in de apocalys van Johannes komen deze 7 geesten aan bod dus een 2000 jaar oud boek komt tot leven wat geniaal is daar dit een positieve boodschap is.Mensen horen niet bang te zijn van de dood maar uittekijken naar een nieuwe toekomst.In de hemel is het goed het goede komt uit de hemel.Dat de mensheid zolang overleeft komt door de tussenkomst van het goede.Ik ben niet uit op profijt maar wil er gewoon bijhoren als een gemiddelde burger en niet als arme dromel.De Godsdiensten horen te staan waarvoor Godsdienst dient.De RKK en ook de protestaanse kerk zijn rijke kerken.Met de wederkomst van iemand die door de Heilige geest gezonden is ,is er geen excuus om deze rijkdom te delen met de behoeftigen.Bill Gates geeft de helft van zijn fortuin aan goede doelen de Godsdiensten horen dit ook te doen en liefst zo spoedig mogelijk bijvoorbeeld om het klimaat.Komen vertellen dat dit geld dient om over meerdere generaties aan Godsdienst te kunnen doen gaat niet samen met het verhaal uit de levende Bijbel dat je je geen zorgen hoort te maken over de toekomst.Psychiaters zeggen dat God bestaat met psychologische bewijzen.Dit hoort de Godsdiensten ten goede te komen.Als psychiaters kunnen psychologisch bewijzen dat God bestaat horen kerken die integer zijn zig geen zorgen te maken over het financieele er zal altijd geld zijn als mijnheer pastoor eerlijk en integer is.Dus aan de mensheid geef niet toe aan negatieve gevoelens.We zijn allemaal broeders en zusters onder het toezient oog van God.Laten we een vrede rijk op aarde stichten en een positieve voorruitgang nastreven.Dus een grote schouderklop aan mensen die zware fysieke arbeid verrichten, God en zijn dienaars houden van iedereen . Ik mag niet klagen ben gelukkig maar mijn minimum uitkering is er niet op een rechtvaardige manier gekomen dus als je van God en zijn dienaars houd een beetje steun op alle vlakken is welkom.Aan liefde geen gebrek want we zijn op de goede weg.laten we bidden want bidden helpt amin amen alleluiah.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten