woensdag 6 maart 2019

Onze Lieve Heer is de koning van Polen.

Onze Lieve Heer is de koning van Polen dit doet mij dan ook heel veel plezier.Dus tegen alle Poolse vrouwen zeggen we dan Moya cochana.Tegen de Poolse mannen zeggen we vrienden voor het leven maar luister dan maar naar de koning van Polen zijn wijsheid.Mohammed heeft mij tot koning van de mensen gekroond en daar ben ik even blij om.Eigenlijk ben ik liever de koning van alle mensen van de wereld ipv koning van een territorium.Onze Lieve Heer is de koning van het heelal dus hou van alle mensen zoals van jezelf en hier wil ik aan toevoegen dat je heel veel van jezelf moet houden.Of Onze Lieve Heer menslievend is hierop kan ik gerust met getuigenissen positief op antwoorden.Vriendelijke woorden heb ik voor iedereen klaar enkel negative mensen kunnen met de liefde van God,Allah niet zo goed overweg.Er zal tog maar iemand in de hemel van de minder goede mens houden.Ook Onze Lieve Heer zit iedereen graag de liefde en blijdschap die een hond of kat mij brengen is onbeschrijfelijk ook met de voortplanting van de mens zie ik het probleem in deze evolutie niet.Ik ben echt niet uit op het vergaren van vermogen ik hoef geen eigen woning maar geld gebrek vind ik als koning machtsmisbruik.Dit doe je de koning van de mensen in deze wereld van overvloed niet aan. Dus alle mensen zijn schatjes,diamanten,vrolijke aardbewonertjes ze mogen uit elk land continent of planeet komen ze mogen elk kleurtje hebben we geven niet op het is mijn bedoeling om vriendelijk te zijn en daar luk ik bij de meeste mensen in. Dus beste poetshulpen ter wereld  maak het huis van de koning van de mensen en van Polen maar proper en netjes tegen de prijs door de overheid afgesproken   tijdens 4u werken 2pauzes van 15min en een 1/2 u  vroeger doorgaan zien we ook door de vingers als je jou best gedaan hebt.Dus voor Partena probeer jou personeel een beetje te motiveren ipv  te vertellen dat je iemand een proces gaat aandoen die onschuldig is amin amen alleluiah..Als partena de ballanzen in orde krijgt dus een rechtzetting van Partena voor de niet gepresteerde uren maar die tog aangerekend geweest zijn.Just is just.

2 opmerkingen:

  1. Onze Lieve Heer is een persoon met hemelse macht niet met aardse vanmij mag men een dienstencheque met 2,5 euro opslaan dan ga wij nog van dit systeem gebruik maken maar dit is dus wat de overheid beslist en niet Onze Lieve Heer overigens heb ik er meer dan genoeg van als er wat fout loopt mensen met een ernstige handicap dus een onrechtvaardig schuldgevoel te willen aanpraten.Nog niet zolang geleden mochten in de RKK mensen met een handicap geen hostie krijgen terwijl onze Lieve Heer een persoon met een ernstige handicap is.Aan de RKK godsdienst is niets absoluts het is een gemeenschap die een enorme verantwoordelijkheid draagt in de onrechtvaardigheid in deze aardse wereld amin amen alleluiah.Tijd voor de RKK om zig te bekeren tot het goede en rechtvaardige uit de hemel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Even aandacht voor internationale vrouwendag.Dus van Onze Lieve Heer mogen (moeten)vrouwen evenveel verdienen als mannen.Overigens 20jaar geleden heeft een Poolse vrouw mij mon amour nageroepen en dit zal ik ook nooit vergeten.Dus vandaag alle vrouwen in de bloemen zetten.Morgen gaan we met iedereen op pad en laten niemand staan ook niet mensen waarvan ze zeggen dat ze niemand zijn om welke reden ook .iedereen helpt iedereen en ik ben blij met Godsschepping nogmaals mijn ergernis mag men ook relativeren ik ben een gelukkig persoon met kleine problemen zoals iedereen amin amen alleluiah.

    BeantwoordenVerwijderen