donderdag 21 maart 2019

Q8 smiles sparen en delen met Onze Lieve Heer kaartnr:2310004104962

Ik word de laatste dagen om de oren geslagen met kortingen van bedrijven dit zijn kleine bedragen en ik moet er dus wel de moeite voor doen met veel plezier.

Q8  is gestart met een spaarformule met Q8 smiles hierbij spaar je dus punten bij het tanken aan de benzinepomp.Deze punten kan je delen met een vriend.Ik denk tog dat ik een vriend ben die zig correct heeft gedragen.Iedereen zou mij hierbij goed kunnen helpen voorlopig heb ik dus een minimumuitkering van de cristelijke mutualiteit van +/- 40euro per dag zondagen niet inbegrepen.Ik wil niet moeilijk doen maar dus als koning van de koningen zou ik smiles die geschonken worden erg apreciĆ«ren.Ik doe een verzoek dus van de vrienden van Onze Lieve Heer om 10% van de smiles die je krijgt aan Onze Lieve Heer te schenken ik denk wel dat dit een formule is waarbij niemand zig zeer gaat doen.Mijn eerste 100 euro die ik spaar schenk ik aan damiaanactie.Dus ik doe korting aan de pomp of in de winkel en met deze benefiet ga ik goei werk doen en mezelf niet vergeten.Ik denk dus hier een zeer beschijden winst mee te doen en hoop dat de mensen dit niet een kleine gedachte vinden.   Dus Q8 smiles kaart nr  :   2310004104962    Stefan De Bruyne    10%  is meer dan voldoende . Ik denk dat ik dan dus wel de Monarch ben die op de simpelste manier aan een beetje extra inkomen kom.Je niet schamen en ik verdien dit wel.We kijken naar het klimaat maar Q8 lijkt mij een betrouwbaare company.
Bij voorbaat dank ik ga bidden voor de wereld en trek mij het leed van de wereld erg aan.Iedereen mijn idee delen als er 100000 mensen bij Q8 tanken ga ik direct aan veel smiles geraken wat is er mooier dan Onze Lieve Heer willen gelukkig maken niet met woorden maar met daden help mij bij voorbaat dank.

1 opmerking:

  1. ik vind dit zelf een actie die de sociale integratie van mij ten goede zal komen.Gewoon er bij horen en niet uitgesloten worden.Vriend= vriend.Bij de zieken die denken dat onze Lieve Heer hier financieel rijk van gaat worden die hoeven geen smiles te doneren.Mensen met een hart voor mij wel.Hou van het leven,hou van het belangrijkste van de wereld en misgun mij niets.Jaloezie op het socialste geval van de wereld hoort niet.

    BeantwoordenVerwijderen