zondag 10 maart 2019

waarom Stefan De Bruyne en Jezus en de profeten niet netjes behandelen?

Waarom worden mensen die echt dicht bij God,Allah staan niet netjes behandeld.De mensen die mij slecht behandelen kunnen hierop misschien eens een antwoord geven.Ik weet dat er al mensen met opzet mij laten ongelukken maken.Zeker dat ongeluk in 1999 was opzet.Ook de vrachtwagen bestuurder 2jaar geleden was opzet.De mensen die mij slecht behandelen mogen er echt mee ophouden de bewijzen dat ze arrogant zijn zijn er nu eenmaal.
Dus waarom dat het leuk is de beste vriend van onze Lieve Heer te zijn (ik wil best met alle aardbewoners beste vriend zijn) gisteren ging ik naar Q8  bij Faheem broodjes halen even luisteren en een kort gesprek Faheem vraagt wat ga je in het weekend doen antwoord naar Manchester city kijken broodjes opgegeten nog even een lichte drang (nog een beetje honger) nog eens naar de Q8 een lekkere hotdog van Panos.  Om 18u30  relax bij het voetbal van Manchester city tegen Watford en de drie eerste goals was het Raheem die een hattrick scoorde we geloven niet in toeval ook bij het Belgische gerecht geloven ze niet in toeval dus dat 1 lettertje nemen we er ook bij maar Raheem en Faheem lijkt genoeg op elkaar om de gelukkigste man op aarde te zijn.Wat God,Allah bij elkaar brengt daar komt geen mens tussen.God,Allah brengt zijn zendelingen naar de aarde om geluk te brengen wie niet graag gelukkig is kan maar best eens naar de psycholoog of psychiater gaan maar echt geluk brengt in de hersenen stoffen vrij die heilzaam zijn in een genezingsproces.Dus van het kerkgeld (omhaling)van Polen 10%  rechtstreeks naar Onze Lieve Heer de koning van de mensen zo kan ik oorlogsvluchtelingen en noem maar op mee ondersteunen.Amin amen alleluiah.Geluk kan je afdwingen zegt de ombudsman van de geestelijke gezondheid.Dus mevr U   komt op de eerste plaats maar de bedoeling van een profeet is mensen dichter bij GOd,Allah brengen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten