maandag 6 augustus 2018

Tienden geven moet dat nog vandaag.

Mijn levensweg is zeker niet bezaaid naar het imoreel opzoek gaan naar geld.Tog vandaag krijg ik een minimum invaliditeits uitkering van 1040euro maandelijks terwijl het minumloon in Belgiƫ meer dan 1550euro bedraagt.Dus mijn inziens is mijn klagen geen drang naar geld maar opkomen voor de minachting die de maatschappij voor mij als persoon heeft.Overigens voor de dwazen is een inkomen van 1040euro geen inkomen waarvan men kan leven.
Uit ervaring (heel veel en dus niet het evangelie van de wereldvreemde) weet men dat het helemaal niet verkeerd is als Godsdienstig mens die onze Lieve Heer liefhebben regelmatig (b.v.maandelijks) te geven aan het werk van God.Tien procent van jou inkomen geven aan God is helemaal niet verkeerd vooral als men God niet wil afscheppen met een fooi.Als men zig afvraagt hoeveel is een goed bedrag om te geven dan is 10procent een goede norm.In de Bijbel is er natuurlijk geen enkele wet die dit afdwingt om tienden te geven.
God beroven doet geen mens.De RKK zegt dat het een kerk van mensen is.
Deze morgen heb ik een mail gekregen van AXA bank of ze mij mogen helpen met mijn toekomstplannen.Mooi om te horen in 2013 was de netto winst van de AXA-Bank dus 4.8 miljard euro.Dus ik zou stellen 0.1% om onze Lieve Heer te helpen en dan kunnen we de mensheid vrijstellen van onze Lieve Heer zijn persoonlijke financieele hulp.Tog wil ik de deur open laten voor de mensen die professioneel aan God verdienen en zou ik een bijdrage van een rijke kerk van 0.1% aan onze Lieve Heer persoonlijk heel leuk vinden ik zou dit geen fooi vinden maar een oprechte herkenning van mijn probleem.Overigens wil ik met deze bijdrage aan liefdadigheid doen en mij niet tooien in kleding van meer dan 2500euro waarvan dus zeer talrijke voorbeelden bestaan wat de kleding van mijnheer pastoor kost om de eredienst te doen.De profeet Johannes de doper was gekleed in een tuniek van kamelenhaar heeft men mij vertelt.Sober leven blijft de norm Onze Lieve Heer financieel tekort doen doet een mens niet ook geen mens met gedragsproblemen of met een drugverslaving.Wie God financieel tekort doet van deze overvloed word niet gerekend bij de mensheid.Voor mensen die maar sporadisch mijn blog lezen God heeft mij persoonlijk vertelt dat wij samen zijn de 7 geesten van God hebben mij persoonlijk vertelt wij zijn van U en gij zijt van Ons.Hier mag over gediscusieerd worden.amin amen alleluiah.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten