dinsdag 7 augustus 2018

Het ultieme zoenoffer komen brengen.

Ik heb wiegedood gehad en heb dus het geluk gehad dat God de redding bracht.Tijdens mijn 2jaar krijg ik talrijke bijna doods ervaringen en kom zo in contact met het hogere.Het hogere manifesteerde zig door de zeven geesten van God.Ik mocht met deze zeven geesten niet mee naar de hemel maar deze zeven geesten hadden dus een opdracht voor mij namelijk tegen de mensen gaan vertellen dat men in de hemel de mensen in het oog houd.Deze zeven geesten zijden dat als men mij zou laten staan tijdens mijn missie dat ze zelf zouden tussen komen.Vandaag moet ik dus leven in een zeer corrupte wereld en wijs hiervoor niemand met de vinger de weg die de mensheid ingeslagen is lijkt onomkeerbaar.Bij mij is het dus niet de boze God,maar een God die zig afentoe laat gelden in deze wereld.Ik voel mij dus als persoon echt een bemiddelaar tussen de hemel en de aarde.Ik wil best mensen komen troosten die hun kindje wel aan wiegedood is overleden.Maar het geluk dat ik gehad heb met mijn redding van God daar hoeft niemand jaloers op te zijn.De wereld heeft wel geluk met onze God het is een warme bovennatuurlijke figuur die het goed met de mensen voor heeft.God is het levende symbool van het goede.Vandaag met mijn minimum uitkering is het leven te moeilijk voor mij.Ik ga dus aan de bevoegde personen hier wat aan te doen.Ik heb sinds 2001 met kleine uitkeringen moeten leven en ik denk dat de magere jaren nu voor mij wel mogen ophouden.Dus ik heb 17jaar met een kleine uitkering geleeft zonder veel te morren en dus als men intelectueel mij geen bestaansmiddelen gunt om echt leuk te leven begrijp ik dit niet.Dit zou dan voor mij echt wel een teken zijn dat de academische wereld mij mag na volgen.Dus dan vanaf morgen leeft iedere proffesor met een bedrag van 1040euro en schenkt wat hij over heeft aan een goed doel.God gaat dit zeker controleren.Dus ik heb 17jaar mijn best gedaan ik zou dit echt als pesten ervaren waanneer men mij geen financieele welvaart gunt.Dat ik in deze maatschappij geen functie zou hebben is larie het zoenoffer dat ik breng tussen hemel en aarde is oprecht.Ik probeer de mensheid niet te beoordelen en doe maar met iedereen mee.Eigenlijk hou ik heel veel van het leven hou van mijn naasten evenveel als van mezelf hou van God evenveel als van mezelf en ik denk dat de liefde wel in mij woont.Dus ik ga bidden voor de wereld met al zijn facetten en hoop dat men het leven voor mij niet moeilijker maakt dan nodig amin amen alleluiah.Stefan De Bruyne is nodig voor te bemiddelen tussen hemel en aarde amin amen alleluiah.Groeten van de kosmo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten