donderdag 16 augustus 2018

Mijn leven staat ten dienste van God,Allah,Vishnoe,Jaweh en van de mensheid.

Ik besef dat ik gisteren weer wat te kritisch voor de mensen en voormezelf was.Ik hou wel van het leven zie alle mensen wel als broeders en zusters maar heb het helaas sommige dagen tog moeilijk.
Gisteren was dus slecht gestart op mijn blog maar het vervolg was wel leuk.Mooie boswandeling met Inoe en vriendinnetje en s'avonds lekker eten in Turks restaurant.Ik zou het leven bij de mensen wel missen moest ik hier niet meer fysiek aanwezig zijn.De mensen helpen mij wel.Ik vind deze wereld niet mislukt.Maar hard werken aan een betere wereld is wel mijn plan.Tog is gisteren de RKK weer met een zeer ernstig schandaal in het nieuws gekomen.In pesylvania is opnieuw een zeer groot schandaal van kindermisbruik opgedoken.Ik roep op de slachtoffers zeer hard te steunen royaal te zijn in het toekennen van de schadeloosstelling voorzover dit mogelijk is.Levens verwoesten is zeer ernstig moest Jezus bestaan smeet hij deze geestelijken met een molensteen rond hun nek in de oceaan.Ik roep iedereen op die geld inzamelt met Godsdienst ook goede werken te doen een priester mag geen beter leven ambieren dan zijn naasten.Onze Lieve Heer een fooi geven ipv een menswaardig deel is niet leuk.Tog de mensen die diensten verleenen en zig opmerken door hun dienstbaarheid een extra fooi geven is wel leuk.Ik probeer steeds de mensen die pakjes aan de deur brengen 2euro fooi te geven als ze dit van iedereen krijgen zou dit een leuke extra zijn voor iedereen ook kelners,bus autocarchauffeurs probeer ik steeds een fooi te geven,vroeger de haarkapper,iets extra's geven is leuk.Dus dank u mensen dat ik in jullie wereld mag leven.Ik heb bijna alle dagen een leuke herrinnering.God,Allah,Vishnoe,Jaweh gaat zeker ook zijn best doen voor de mensheid daarvoor is onze God er voor de dienstbaarheid amin amen alleluiah.En broeder Mohammed Boudry heeft gezegd dat ik de koning van de mensen ben.Dus ik ga heel hard mijn best doen de mensheid niet aftevallen.De mensheid verdient dit niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten