woensdag 15 augustus 2018

God,Allah en zijn mens niet welkom in deze wereld.

Het stinkt al van einde en ver dat de mens die God naar de aarde gestuurt heeft zijn vrevel bijna enkel op het financieƫle is gericht.Andere aardbewoners doen wel vriendelijk geven een gevoel dat je erbij hoort maar in de grond is het geen oprecht gevoel.Ik leef heel sober heb deze morgen het web afgespoort naar een goedkoop en nuttig toiletblok .Ik vind het geen verloren tijd maar als dat het probleem is waar men mij mee wil opzadelen vind ik dit o zo klein.Dus nu heb ik een toiletblok witte reus bestelt aan 1,50 euro blijkt bij colruyt tog nog iets voordeliger 1,25 met korting.Men houd mij voor de gek maar dus de realiteit is dat ik 800euro op krediet met de visa gekocht heb en dat op de zichtrekening maar 450euro staat nog 4000euro op de spaarrekening maar we hebben natuurlijk ons pensioenspaarplan nog van +/- 25000euro maar dat zou heel onverstandig zijn dit nu te gebruiken gezien het door een bijkomende verzekering gratis aangevuld word aan 500euro jaarlijks+interest.Maar dus de rekeningen zijn niet in evenwicht ondanks ik sober leef en echt moeite doe aan de beste en voordeligste prijs inkopen te doen.Het sadisme loopt weer van de aardbewoners Onze Lieve Heer met opzet tekort doen en zig daarna gaan bevredigen met prikkels van lust,alcohol,drugs,medicijnen dit te samen met of zonder partner.Bij wie dat ik mijn beklag mag doen is mij een raadsel.Maar dat God duizenden miljarden over de wereld heeft staan op de bankrekening en onze Lieve Heer niets krijgt is gewoon machtsmisbruik.Bij die zieke man in de gevagenis was de psychiater zo rap en snel euthanasie is de oplossing.Bij onze Lieve Heer heeft men meer plezier wat extra laten lijden en de andere kant opkijken.Dit is geen wereld van mensen.Bij God is het een miljoen keer beter.Blijkbaar is machtsmisbruik tegenover onze Lieve Heer geen misdaad in deze wereld.God,Allah vergeef hun want ze weten niet wat ze doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten