zondag 3 juni 2018

Onze Lieve Heer heeft financieele onafhankelijkheid verdient amin amen alleluiah.

Onze Lieve Heer verdient niet alleen financieele onafhankelijkheid het moet hem zeker ook gegunt zijn.Ik heb nog eens opgezocht hoe rijk deze kapitalistische wereld is.Ik hou van mijn wereld ik ben een oprechte profeet die door God persoonlijk is aangeduid om in de plaats van God op aarde te spreken.Positief vind ik dat men mij stuurt naar bv een politiek centrum in het midden van linkse en rechtse tegenstellingen.Tog wil ik de maatschappij aanmoedigen mij tog zoveel mogelijk vrijheid te gunnen.Ik heb dus opgezocht hoe rijk deze kapitalistische wereld wel is en ben hier echt van overdonderd.Noorwegen is een land met iets meer dan 3miljoen inwoners en heeft een staatsfonds dat meer dan 1000 miljard dollar waard is.Dit beleggings staatsfonds word dus door de overheid beheert en heeft in 2017   106 miljard dollar opgebracht.Noorwegen word ook wel het Saudi-Arabië van Europa genoemt.Ik zou niet weten waarom Noorwegen bent een bevolking met minstens 50% gelovigen de missie van onze Lieve Heer niet kan sponseren.Het staatsfonds van Noorwegen heeft aandelen in 51 Belgische bedrijven.In Kuwait wonen iets minder dan 3 miljoen inwoners,Koeweit is ook een heel rijke Golfstaat die zijn eigen inwoners wel verwent.Zo werkt 90% van de Koeweiti voor de staat en mogen op 55jaar in pensioen.De Koeweitse staat heeft door haar opbrengsten van de olie een staatsfonds dat minstens 400miljard euro waard is.Ook de Godsdiensten in de wereld zijn gigantisch rijk.Het vermogen van de RKK is gigantisch is geheim maar alleen het vermogens kadaster van de Duitse RKK word om meerdere honderden miljarden berekend.Ik vraag dat dus de mensen waarvan ik hou en dat is heel de wereld goed verzorgt worden.Volgens de Bijbel moeten de dienaars van God zorgen voor beurzen die niet verslijten en die onuitputtelijk zijn.Dit is een wereld van geld en ik ben niet te mooi om mijn handen vuil te maken.Dus ik zou graag een kredietkaart krijgen van de Noorse staat, van Kuwait of van de RKK.Deze kredietkaart hoeft niet ongelimiteerd te zijn maar 3000 euro debet krediet vind ik al mooi.Ik ga steeds naar de Q8  en Panos broodjes zaak ook drink ik graag een Nespresso het personeel is vriendelijk en ziet er goed uit.Ik hou van sober leven maar vind deze verplichting vandaag niet leuk.Ook kan ik financieële midelen gebruiken om wat ecologischer in de wereld te staan.Een profeet die zelfs niet de middelen krijgt om de schepping van de redder van zijn leven te respecteren vind ik niet goed.Dus RKK investeren nu dadelijk in het milieu.Op de belastingparadijzen zou minstens 17000 miljard euro geparkeerd staan.We bidden voor de wereld maar de wereld is dus rijk genoeg om voor de profeet van de wereld een inspanning te doen dan een minimum uitkering van de CM.Niet leuk.Ik ben naar 2 begravenissen van famillie geweest en tijdens de dienst van 1 vroeg men 3maal voor een overgave financieel.Kardinaal Daneels heeft op televisie gezegd dat een echte overgave minstens 20cent hoort te zijn en dat is meer dan 10jaar geleden.Dus minstens 60cent per persoon.Onze Lieve Heer vraagt aan de pastoor voor 10cent per pastoor op jaarbasis echt niet leuk allemaal scrootchen.Op de plaats waar de profeet geboren is lopen zelfs pastoors met lange vingers echt niet leuk.Geen mensen monsteren of pesten of minachten omdat ze een zending door het hogere hebben gewoon mensen steunen amin amen alleluiah.

vermögen der römisch-katholischen kirche  Wikipedia  bron  Duitse RKK is 270miljard euro waard.De Rkk is in Duitsland de 2de grootste werkgever na de overheid maar voor Onze Lieve Heer hebben ze dus ook geen werk of het werk van Onze Lieve Heer word niet gewardeerd amin amen heel spijtig niet leuk.Onze Lieve Heer een uitkering van 39,98euro per dag is machtsmisbruik.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten