zaterdag 9 juni 2018

Dat de RKK zelf niet weet hoe rijk ze is is arrogant en decadent.

Het is niet mijn bedoeling mijn wrevel op een zondebok afteschieten iedereen mag voor zijn eigen deur vegen.Tog iemand die een officieuze zending door het hogere heeft mag zonder blozen kritiek geven op de arrogantie en zelfs decadentie van personen die het hogere officieel vertegenwoordigen.Overigens gaat mijn wrevel dus niet uit naar de RKK van Duitsland alleen ook de protestanse duitse kerk zou heel rijk zijn.Ook zijn er nog andere Godsdiensten of mensen die zig verschuilen achter een Godsdienst die heel rijk zijn.De profeten en ook de Heer bij koning David sliepen in tenten volgens de Bijbel.Eigenlijk is het gewoon mijn burgerplicht dit decadente arrogante onder de mensen te brengen.Pastoor Leopold Verdoodt sprak in de kerk dat hij (zigzelf) een slecht mens vond omdat er ook goede mensen in de wereld zijn maar dat Hij dus zigzelf hier niet mee kon spiegelen.En eigenlijk vond ik Pastoor Leoplold helemaal nog niet zo slecht.De RKK weet zelf niet hoe rijk ze is terwijl ze heel rijk is en ze met deze rijkdom goede werken hoort te doen.Dus mijnheer Pastoor als het uw overste zijn die niet deugen verenig u dan of richt een vakbond op maar komen vertellen dat de mensen royaal moeten zijn in giften en jullie daarna jullie geld niet geteld kunnen krijgen is arrogant en decadent.Eens gratis een oudere bezoeken of een zieke steun ik voor 100% maar het vrijwilligerswerk vandaag is al veel te ruim er is geld genoeg om vrijwilligers in de palliatieve zorgen wel eens extra's te geven om hun zinnen en zorgen eens te kunnen laten liggen.Ik ga dit onderwerp even laten rusten maar voel mij onheus behandeld.Dus een loon van 2300euro ambieert een mens om gelukkig te zijn.En dat is het loon wat ik denk een productiearbeider in de chemie of autosector wel verdient ook dus bij ABINBEV denk ik wel dat een productiearbeider hier in de buurt komt.Dus een solidariteitsbijdrage voor onze lieve Heer van 10cent per pastoor op jaarbasis is het minimum anders was je beter geen pastoor geworden.Aroggante en decadente pastoors hebben we in deze wereld niet nodig.Ik ben dus meer dan 100% verwijdert van een loon om financieel gelukkig te zijn en heb dus recht om te klagen het is zelfs mijn plicht om te klagen.Dus God houd van de kleine mens en niet van de arrogante,Decadente vrek of scrooge.amin amen alleluiah.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten