dinsdag 26 juni 2018

Mensen in het diepste van hun gevoelens kwetsen is geen terapie maar machtsmisbruik.

In mijn leven ben ik al redelijk veel door de minsten van de maatschappij opgehemeld geweest.Volgens mezelf terecht ik probeer met veel takt met veel gevoel en oprecht deze mensen te benaderen.Bij intelectuelen van deze maatschappij is het net het omgekeerde men probeert mij bewust te kwetsen te kleineren en gewoon onredelijk en ook oneerlijk te behandelen.Voor mijn zwaar psychologisch probleem beweert de psychiater dat hij daarvoor bevoegd is dat hij mij gaat helpen en gaat beter maken.Na 20jaar van trouwe consultaties is de dank hiervoor dat deze chaep charly mij nog steeds in het diepste van mijn gevoelens en gedachten wil kwetsen. Jezus is de phylosoof bij uitstek niemand heeft harder over het leven nagedacht dan onze Lieve Heer belangeloos om de liefde van God.Tog dient onze Lieve Heer ook te leven en hoort hij een dak boven zijn hoofd te hebben.De pastoor is een corrupt persoon tog word hij in Belgiƫ door het ministerie van justitie onderhouden een opmerking hierover word niet ernstig genomen dat de pastoor met onze Lieve Heer als broeder hoort te delen is voor deze cheap charly ook teveel gevraagt.We leven in het jaar 2018 na christus en ieder normaal denkend mens hoort in het hogere te geloven zonder dat hij daar de pastoor voor nodig heeft.Dus ieder normaal denkend mens weet dat het machts misbruik is van deze intelectuelen om mijn verhaal uit de media te houden.Het gevoel van de sluwe intelectueele slimmeriek die de minder bedeelden rolt word gewoon in stand gehouden met welk recht.De psychiaters zien liever hun eigen kinderen vrouw en famillie verongelukken of die van een collega dan dat ze aan dit onrecht wat zouden doen.De dokter van verdriet met zijn zwart hart en wereldvreemde kijk op de wereld is niet geschikt om mijn zwaar psychologisch probleem te behandelen na 20jaar neemt hij van uit zijn ivoren toren nog steeds wereld vreemde beslissingen die ieder mens met gevoelens als misbruik zou aanvoelen.Chaep charly meer dan 75euro per consultatie van 45min betaal je die kwakzalver om jezelf te laten pijnigen.Zeker geen naasten liefde de dokter van verdriet doet zijn naam eer aan verdriet zal je hebben of deze dokter is in zijn missie niet geslaagd geef mij dan maar weer een openbaring van het hogere en bewustwoording dat je niet alleen staat.Dus ik ga een huis kopen en wie mij daarbij wil helpen is welkom.De RKK hebben 100000 den huizen wil tog wel lukken geen enkel voor onze lieve Heer.Psychiaters en de pastoors zijn echt wel naar dezelfde universiteit geweest hoor maak je maar geen illussies.Als er tegen de gemeente raad verkiezingen geen oplossing is stem ik blanco echt krapuul.Allah is groot maar de ziekekas is groter is racisme voor iedereen.Deze blog is voor onze lieve Heer 100keer betere therapie dan 20jaar consultaties bij chaep charlys amin amen alleluiah.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten