donderdag 2 juli 2015

Het mooie Griekenland in de problemen.

Vandaag deze middag heb ik naar Villa-Politica gekeken een Vlaams programma over de Belgische politiek meer bepaald het parlement.
Het ging over de pinibele toestand waarin het Griekse volk verkeerd.Volgens de Belgische meerderheid is de situatie te wijten aan het Griekse bestuur,te links en te weinig zig geagageerd om echt vooruitgang in de Griekse problematiek te boeken.Volgens de oppositie mag het Griekse volk niet verder onder deze tragedie lijden.Wat er ook van zij volgens mijn informatie,vroeg de Griekse overheid een bedrag van 30miljard euro om de volgende 2jaar verder te kunnen werken.Volgens mijn informatie beschikken de Noorweegse pensioenkassen over 500 miljard euro.Noorwegen heeft +/- 4miljoen inwoners.Ik wil weer niet als de achtergrondzanger van de simpel minds over komen.Maar met of zonder de leiders van Griekenland.Wie de zwakkere onder de Griekse bevolking met opzet laat lijden om princieps redenen is echt een dom persoon.Hierbij roep ik dan nog maar eens op aan de bevolking van Europa om solidair met de zwakkere te zijn.Als er voor Griekenland geen oplossing gevonden word hebben volgens mij alle europese leiders gefaalt.
Natuurlijk heb ik begrip voor de Ierse ,Portugese en Spaanse bevolking die ook echt offers gemaakt hebben.Maar mij lijkt het echt weer dat om principiele redenen men een bevolking stigmatiseert als foufelaars.Natuurlijk lijkt het mij nog al terecht dat ook de Griekse kerken ,de rayders en alle andere griekse rijken hun medeburgers niet laten staan.Mensen laten staan is verboden door de schepper van dit universum en onze wereld.Dus een oproep van de geestelijke leider van meer dan 3miljard gelovigen.Help de zwakkere in onze wereld en laat nood lijdenden niet achter of staan in jullie tocht naar het paradijs.

Een ander onderwerp de taxus haag is gedeeltelijk gesnoeit daar zijn we erg dank baar voor.

Ten derde bij het Q8 naftstation staat al sinds vorige week een zeer mooie ford focus clipper.Ik ben erg nieuwsgierig waarom die daar al enkele dagen staat.Tog van mij moet je niet verwachten dat ik speciaal hierachter ga vragen.God heeft niets nodig.Tog is dit voor mij de iedeale auto om eens naar de viaduct van Millau te rijden.Nigina,Rita en haar broer zijn echt de beste mooiste mensen van de wereld,maar op echt diepgaande gesprekken zal het tog nog even wachten zijn.Mensen die mij willen helpen die ben ik echt voor 100%dankbaar .Tog is het mijn levenswandel en karakter dat wat terug houdender geworden is.Aan zoeen Ford focus clipper mag de wereld mij helpen ik zal echt nooit meer op het gaspedaal duwen dan nodig is.

Dank u wel bij voorbaat en de zwakkere Griekse mensen dus niet laten staan alleluiah.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten